یک:

در قلبم سکوت شد و گلبول ها هم ترسیدند ...

تو فریاد می زدی:باز بی من مردی؟بمیر!

دو:

درون سایه ها می رفتم و تاریکتر غرق ...

نورها دورتر می رفتند و من در سکوت غرق!

سه:

توی مزرعه روی دوش من لانه کردی و

از آن پس کلاغ ها به من می خندیدند و

برای خوردن دانه ها می آمدند ...

دلم برای خودم سوخت وقتی مرا کندند و

لابه لای بوته های هرز انداختند میان آتش !


چهار:

عطر نزن!

و بویت را برای من نگهدار ...

بگذار بعد از کار در معدن ...

دل و جگرم بیرون بیاید ولی ...

با چرخاندن دستگیره ی در ...نفسم از بوی تو ...پر شود ...

پنج:

پای سیاهی چشم های تو ایستاده بودم ...در زندان ...

کسی نیامد و حال مرا نپرسید ...که چرا جنایت تورا به گردن گرفته بودم !

شش:

مزار شش گوشه ات دلم را مدینه برد ...

ای وای از مدینه و کوچه ی بنی هاشمش ...یا حسین(ع)...


هفت:

کور بودم و تو به من سیب دادی ...

از بوی سیب به عشق ...چشمم باز شد ...

هشت:

trump!bad boy!نیا کنارما!

آنقدر بدیم که ...از تو بدتریم !بی خیال!

نه:

وتاریخ چه می شناسد اثرات دین اسلام را وچه می داند تاثیرات این دین را به روی کشورپهناوری به نام عربستان وبعد ایران و بعد وبعد وبعد ...

آنجا که پیامبر (ص)مسئولیت پیامبری را بردوش می گیرد و خدا می فرماید :یا ایهاالمدثر...

وچه زیباست شبهای مدینه و نمازخواندن درمدینه وچه زیباست مسجد النبی(ص)...

وفات حضرت رسول(ص)تسلیت که تولد و وفاتش برای عده ای از مردم دنیا تا ابد پر از برکت است و برای جهانیان نشان عشق ...که باورش دارند ولی اعتقاد...؟

آه!چه دست نوشته هایی بشود آن نوشته ها که برای امام حسن مجتبی (ع)بنویسی...

که گاه سکوت می کنی و آرامش می خواهی و عده ای در فکر انتقام در طول تاریخ با دادو بی داد دنیا را تا هست می خواهند به پلیدی خویش بکشند ...

وفات این دو بزرگوار تسلیت ...



ده:

رهبرم ...

تسلیت باد وفات دوعشق ...

که ما با عشق هردو ...تا ابد عاشقانه خواهیم رفت ...

یازده:

یا مهدی(ع)

بیرون بکش جنازه ی مرا از خودم بیرون ...

تا از آوار خودکانگی برسم به آزادی عشق ات ...

دوازده:

یه وقتی هست که درد داره می پیچه تو جونت ویه مسکن می خای ...مثلا پیچ گوشتی رفته توی رونت و درآوردنش بیرون ...عمل شدی و مسکن می خای ...وای چه دردی ...

دکترا و پرستارا نقش آسمونی دارن ....اون موقع ..

حالام تو این مصیبت اخیر اونی که زیر اواراونده بیرون ...اونی که زنده مونودهقدر همه ی این ا رو می دونه ولی حیف!خانواده و کسانی رو که از دس داده...جگرش به آتیش در می آد ...ولی باید زندگی کرد ...و زنده موند ...به خاطر بقیه ...

خدارفتگان زلزله رو بیامرزه ...براشون صلوات و فاتحه ای بخونیم ....

دوازده:

ملت ممنون که انقدر مهربونید و داشته هاتونو همیشه تقسیم می کنید ...