یک:

ابراهیمم و تبر دست خودم...

لابدم !...بت خودمم ...باید شکنم تن خودرا!

دو:

شکستم تن خودرا و هیزم کردم!

صدحیف که من با فکر تنور نان!

به خاطر گرمایش ویلای شما ...بد سوختم!

سه:

از دندان تو مثل سیم اویزان بود !!!

حرف جدایی از من ...که آخرش هم گفتی!


چهار:

مرکز چشم من از عشق تو می سوزد و ...

ای وای که تو بی خبری و رقیب در جریان !

پنج:

دیگر می روم و تو درکوچه ها دوان خواهی بود ...

بی رد پا و نشان تا گجا در پی من؟!

شش:

مزار شش گوشه ات جا نداشت ...برای سوختن من ...

آمدم خانه و دیدم دارم می سوزم ...برای عشق تو یاحسین(ع)...


هفت:

بیندازم بیرون و ساعت نه هرشب خوشحال باش ...

که من رفته ام میان زباله ها ی شهر ...

تا بگردم و یکی مثل خودم را پیدا کنم !

"خوش خیال!"

هشت:

trump!روزی امدی و یک روز می روی ...

آه ا زروز آمدنت و آه از آن روز که می روی!

نه:

مامان بنز:

قدرت خدا دارم بهتر می شم!

باباپژو:آخه پراید یه خورده بهتر شده!

مامان بنز:

من پسرمو می شناسم!حالا کوتا...

ناگهان بوگاتی:

مامان بنز!سلام!پرادی از صب گم شده!

مامان بنز:

دیدی گفتم!

ننه خاور:

نگران نباشید به من گفته کجا می ره!

همگی :

کجا؟

ننه خاور:

ترکیه!دوسش اونجا افتاده بوده زندان...از من پول قرض کرده پسره رو بیاره ایران !

همگی :وای!


ده:رهبرم ...

به اسودگی آغوش مادرست وطن ...

اگرم زیر سایه ی ولایت شما ...زندگی کنیم ...


یازده:

برای کامپیوترم با صدای صابر ابر خوانده شودلطفا:

ا مامان سیبیلم کو؟


"منو بخور کامپیوتر ...تویه وسیله ای ...وسیله ای که من باید باهاش کار کنم نه تو با من!

آهان!می خوای بگی حساسی!...باش!منم خانمم از تو حساس ترم ...

.............

نه ببخشید ...جون مادرت بیا دوست شیم !بابا من که گناهی نکردم به اینترنت وصل نمی شی...

جون اونی که دوس داری بگو فایل گاگول یعنی چی؟!!!ها!حالا گوگل فایل نه صفه ...

اوهو اوهو ساعت 5 صبه یباید برم سرکار ...بلدت نیستم!بمیری!"