یک:

در اختیار قلم گذاشتم حرف دلم را ...نوشت:

با تو نیستم اگر ...می نویسم دلم با توست..

دو:

من غرق عشق توام و تو در خشک تنی بی من!

آیا بین من و تو ...هیچ فرقی نیست؟

سه:

درد تو آمد و من می جویدم دندان ...

دیگران نان مرا خوردند...وقتی من دیگر دندانی نداشتم ...


چهار:

ازهم پاشیده ام مثل دریا ...وقت توفان ...

برو ای خشم اسمان !من آنقدرها هم طاقتم نیست ...

پنج:

درون کفش هایم ...شن و ماسه می لولید ...

این تاوان دویدن هایم بود ...با لباس دامادی درکناردریا ...

شش:

مزار شش گوشه ات امروز برای من پناهگاه است ...

می آیم که دردهایم از شمار اشک هایم ...گذشت ...


هفت:

درون قلبم وول می خورد خون سرخی ...

که از رگ های تو گرفته بودند برای ناکامی من!!!

هشت:

ترامپ !چرا نباشم شاد که در هر لحظه ی غمم...

باز نگاه می کنم که شانسم از مردم پورتوریکو ...بهتر است !

نه:

مامان بنز:

پراید !کجا داری می ری؟

پراید:

مناطق زلزله زده...

بوگاتی:

پراید ببین برای نیروهای کمک رسان دردسر دوروس نکن!چن وقت پیش لامبورگینی با کبریت سوخته بود ...خوب شد رسیدم تو داشتی با بیل خاموشش می کردی !

ننه خاور:

جل الخالق!


ده:

رهبرم ...

به دست علی اعتقاد داریم و یارهم ...

درتمام مصیبت ها ذکر ماست "یا علی"


یازده:

خرافات و شایعات خیلی بدن ...ولی هستن ...

دردها و غم ها خیلی بدن ولی هستن ...

سوختن ها و ساختن ها خیلی بدن ...ولی هستن ...

....................................

وقتی داریم دوتا چوب کبریت روی هم می ذاریم باید به پایه ها و پی شون اهمیت بدیم ...

خودمون تو خونه هایی که برای خودمون می سازیم دقت کنیم ...تو تعدادپمجره ها ...ستون ها و تحمل ساختمون ...حتی با توجه به وزن وسایل خونه!

اگه یک کم خودمونم سرزنش کنیم برای دفه ی بعد چشممونو بیشتر باز می کنیم ...

حالا از این حرفا بگذریم ...ما نمردیم زنده ایم و به هم کمک می کنیم ...توی یکی از کشورهای پیشرفته تو سونامی اخیر ...مردم مدتها با اجساد کشته شدگان در گیر بودن ...

ملت زنده ی ایران نمی ذاره که هم وطن و هم سرزمینی خودش رنج بکشه اینو تاریخ ثابت کرده ...

یه "یاعلی"می گیم و به هم کمک می کنیم و می تونیم ....و انشالله ادامه می دیم ...

دوازده:

بخش دیگری از ترانه ی تیتر بالا:

هرچه مانم ریژاو...رخسارم زرده ن له داخ یاران...پیرانم کردن

اونی که اینو خونده برای همیشه ...دمش گرم ...