یک:

می رسم از راه ...بوی حسین (ع) می دهم هنوز ...

ای کاش باورم کند حسین(ع)...

که رسم عاشقی برآورده ام ...

دو:

زندگی می پیچید توی آشپزخانه و بوی کرفس می داد ...

مادر نشسته بود و خیاررا با ماست ...به هم می زد!!!

سه:

من درون تو را می دیدم . هیچ آئینه ای نبود ...

چون شیشه ی بی جیوه ...خودم بودم که قلبم می تپید !!!


چهار:

یک قرن گذشت تا من از روی ریل ها به انتهای دنیا برسم ...

آن جا تو از انتهای دنیا افتاده بودی و فقط یک تکه از پیراهنت به جا مانده بود ...

گریه کردم و از شانس بدم گفتم.

دیدم سوزن بانی آمد و روی شانه ام زد :

پاشو!یکنفر دیگر دارد ...دنبال تو می آید ...

"هتل کالیفرنیا"همین بغل برای تو رزرو شده !!!

ولی من بازگشتم ...

بازگشتم به ابتدای تو!!!

پنج:

سوی ندارد چشم من و تو سوی دیگری ...

لبخند بزن که نمی بینمت ...تورا !

شش:

مزار شش گوشه ات یا حسن بن علی(ع)جای دروغ نیست ...

این واقعیت است که میلیون ها نفر را ...به سوی تو می کشد ...


هفت:

ودوستت داشتم با خانواده ات ...با هرچه داشتی ...

مرا بدبخت کردی که ...

چرا خودت تنها توی قلب من نبوده ای !!!

هشت:

trump!بزرگ شدن با تبلیغات ...کا رهر مسواکی ست ...

ای جان من!آدم شدن با تبلیغات ...دیگر چطور...

نه:

پراید:

لامبورگینی رو آوردیم شما سه ساعت نگهش دارین ...داریم یکی از خونه هارو می فروشیم !

مامان بنز:

مبارکه!ایشالله پراید نمیدونی چقدر خوشحالم که زندگیت سامون گرفته!

بوگاتی:

مامان بنز!یه خبر خوش دیگه!پراید جامع علمی کاربردی رشته ی کامپیوتر می خونه!

مامان بنز:

واقعا؟!!!


ده:

رهبرم ...

از گفتن لحظه های با شما بودن ...

امروز و فرداها ...چه لذت هاست ...

برای نسل ما ...

خدا می داند ...


یازده:

یه فرشته کنار آدم خیلی خیلی واجبه و کلا لازمه و کلا همین!به شرطی که خودشم همکاری کنه!!!

.................................

می روم از کنارت و یادگارم سکوت غریبی ست ...

بگذار تا ابد به چرت!بگویی:که مبتلا رفت!!!

.....................................................................

با رقیب مرا می سوزانی و این رسم تریلی ست ...

که قلب رنو را همیشه با پژو آردی ...خراش داد!!!

........................................................................

عزت زیاد ...مخلصتونم ملت ...مخصوصا اونایی که از عراق می آن....