یک:

امده ام تا همه سیاهی ها ...برود از تنم ...امان الله...

خیال بد نکنی ...یاحسین ...ثار الله ...

دو:

مشت می کوبیدم به بخت خودم با خنده ...

تو دگر راه ندادی مرا به توی دلت ...با گریه !!!

سه:

از شرم نمی توانم نام تو را بنویسم ...

وگرنه هزار خودکار اگر خراب باشند ...

باز به جوهر یکی اعتماد هست ...



چهار:

دوستت داشتم و موقع فروش دلم ...

به خریدار می گفتی:فول اتومات را ...عشق است !!!

پنج:

مزار شش گوشه ات مرا خواست و من دویده ام ...

تا پیش تو ...هزار قدم ...یک قدم نبود ...

شش:

گذشت از تن من برق عشق ت یکبار ...

ا زان روز هنوز موی تن من سیخ است ...

"ببخشید شهرها از نظر شماره جا به جا شد ..."


هفت:

آن چنان گریه می کردم که مادرم شک کرد ...

که شاید تو مهربان ...زیباتراز خودش باشی !!!

هشت:

trump!خسته شدیم و عوض نشد اوضاع جهان ...

ای وای اگر که بمانی و دنیا هم چنین!!!

نه:

پراید :

مامان !بیا یه ذره دنبه بمال به کمرم!

مامان بنز:

مگه چیکار کردی؟کمردرد گرفتی؟

پراید:رفتم دنبال پسرم لامبورگینی ...لعنتی سرویس بچه ها نیومده بود 8تا شونو شوار کردم!

مامان بنز:

عزیزم!پسرتو کلا 6ماهه شه!مگه مدرسه می ره؟

پراید:

یعنی چی مامان؟!تو تا حالا سرویس مهد کودک ندیدی؟

مامان بنز:

تمرین کن !بچه های دیگه ات بیان!


ده:

رهبرم ..

کنار تو ایستادن کار ما نبود ...نایستادیم ...

ایستادیم کنارتو ..."یا علی"...


یازده:

یعنی فضای اینترنت روبعضی ا غارت کردن...باورمی کنید!!!

"حالا منو می کشن با این حرف"

می دونید بعضی استادای کانپیوتر اینو همون جلسه ی اول می گن!!!

خوب چی بگن!!!وقتی برای ثروت بعضی بچه ها تو این مملکت هیج دلیلی نیست!!!

حالا یکی نیست بگه بابا حدوداده ساله موج جدید موبایل اومده بخصوص دوسال اخیر ...دیگه کی حال داره یه کیس 5 کیلویی رو تو خونه جابه جاکنه...با کلی دردسر مثل دزدی و این حرفا ...خودشم بدبخت کنه "که خیلیا شدن صداشونم درنیومد!"از اون طرف شما دیگه نمی تونید مزایای اینستا گرام و تلگرام رو درنظر نگیرید ..که را حت تو شون دارن دعای خوشبختی ام می فروشن !!!!

جلالخالق مگه نه؟!!!