یک:

چاقوی ضامن دار رفت باز میان قلب من ...

ضامن شدی رضا(ع)رضا(ع)...من بازگشتم از دو مرگ !!!

"برای امیر"

دو:

باز گردم به عقب باز تورا می بینم!

 دسته گلی آمده ای سوی من و می خندی....

سه:

فرصت داشتی...برای رفتن ...

چمدان هایت را انداختی...داخل سطل زباله ی ایستگاه ...

وبعد ...

بایک پیرهن آستین تدای...درابتدای پائیز...

خیابان های یک شهر بزرگ را ...

برای رفتن و رفتن و رفتن تا بی انتها ...

انتخاب کردی ...


چهار:

 بوی تو رامی توان فروخت ...

به اندیشه ای مثل من ...

تا تمام فکرهایم...

رنگی شود ...

پنج:

بین رقیب های من کم اهمیت ترین ...تورا برد!!!

کجا؟ 

به یک روز برفی که توفرورفته بودی...توی یقه ی پالتویت ...

وداشتی ریزه نان خوردن ...گنجشک های پارک را زل می زدی ...

و آرام ...گریه می کردی!!!

شش:

مزار شش گوشه ات و پاهای خسته ام ...

من زائر ایرانیم که سوی تو دویده ام ...یا حسین(ع)...


هفت:

ببر خواب مرا ...خواب مرا آزاد کن ...

من که دربیداری بیدارهایم ...باز در خواب توام !!!

هشت:

ترامپ...یکروز می رقصی و یکروز در سفری!

ای وای!بوش و کلینتون و اوباما ...که در جنگ به سر می بردند!!!

نه:

پراید: چرا به ما نگفتید که مامان بنز سکته کرده؟

بابا پژو:

با لطفی که شما دارید چه فرقی داشت؟

تیبا:

هیوندای میگه بر گردشاید ما بر گردیم...

پراید:ر 

زنون موندش کانادا !منوکه می شناسی معتاد جاده چالوسم!حالاکه دارم خونه ی بوگاتی زندگی می  کنم ویه پسرم دارم !دیگه می خوام مردونه زندگی کنم!

بابا پژو:

اگه بوگاتی نبود!!!

....................................................................

به سختی دارم می نویسم ...بابت عکسا ببخشید...


ده:

رهبرم ...

کنار دست امام زمان(ع)...چه روزگارانی ...

گذشت ...اما راست قامتیم ...کمر نمی شکند!!!

یازده:

گناه ندارم ...مهدی جان(ع)که نمی ...خواهیم !

بیا و ببینم ...که من چقدر خواهانم!