یک:

می زنی بر رگ من تیغ ولی خونی نیست!...

رفته اند قبل تو در منزل قلبم پی کار !!!

دو:

مگرم یاد تو "مبناش نوشتار "نبود!!!؟

من پی یادتو ده سال نوشتم "یاهو"

سه:

رفتی بین ملافه ها و مثل روح برگشتی ...

ترسیدم از روی پشت بام بیفتی !!!

ولی خودم افتادم ...

نزدیک موزائیک ها ...پر کشیدم روی درخت ...

پارسال مرده بودم یا پیار سال ؟...


چهار:

مسئلت پول بود و من میلیارد داشتم ...

اما حیف!عقلم داشتم که تو نداشتی !!!

پنج:

چکارم دارید که می پرسید روحیت کجاست؟

جای من کسی مرد؟وقتی داشتم می مردم؟

شش:

مزار شش گوشه ات به عشق در گلویم ماند ...

به بغض و گریه و حال خراب برگشتم...


هفت:

تو می پیچیدی درگلویم و صدا می شدی ...

و می شنیدم ...جدید ترین طنزهارا!

یک روز برای من تعریف کردی ..

که بلد نبودی مرا ببوسی ...

.مادرت خانه نبود!تا ازاو سئوال کنی !!!!...

هشت:

ترامپ رفتیم از کنار نقشه ی یواس تو کنار!

اکنون کسی راضی نیست ...جزو ستاره باشد!!!

نه:

پراید:

مامان خواهش می کنم درو باز کن !من و تیبا و این بچه داریم تو سرما می لرزیم ...اقلا یه چایی به ما بده!

مامان بنز:

برگردید کانادا!

پراید:

با کدوم پول؟من وتیبا و بچه اش اومدیم ایران!تو درم رومون باز نمی کنی؟

مامان بنزک

غلط کردید!

بوگاتی از پشت در:

پاشید بیائید خونه ی من ...می آئید ؟

پراید:

من صد سال خونه ی زن سیاه سوخته ی خود بزرگ بینی مثل تو نمی آم!تیبا:

پراید بریم !بچه ی من هلاک شد!

پراید:

ببین می آئیم ولی حالا فک نکن تو بردی!

بوگاتی:

بیا !من تو رو می شناسم!

مامان بنز:

برو خداتو شک کن پراید کهیکی رو تو زندگیت داری ..همین طور شما تیبا خانم !


ده:

ناگفته های شمارا می توان خواند از دوچشم شما ...

کار عاشقان ولایت همین است ...


یازده:

درسرم صحبت عشق تو ...هنوز است ...

اگرم قلب تو و قلب من ...انکار کنند ...عشق دوتایی!!!

دوازده:

می روم تا که مسلمانی خودرا ببینم به دوچشم !!!

من شهادت گفتم:تا دوچشمم به طلا گنبد زیبای تو افتاد:رضا(ع)...

سیزده:

ای اونایی که بازحمت نی آئید قربون قدمتون ...وغیره باز همین طور ...

نمی خرم آمار تازحمت همین دوتائیتون هدرنره!!!فدا!!!