یک:

بارزترین نکته شخصیت من این است:

که با مهربانی درخفه کردن احساس خود ...مشهورم!!!

دو:

خلوت بود کرانه ی دریا و من گوش ایستادم...

صدای تپش داشت پای تو ...به سمت من!!!

سه:

بیرونم کن از شرکت عشق خودت ...

من که دیگر آن جا "سهام دار"نیستم!!!


چهار:

ایستاده بودم ...زیر لگد ...وخون ...مشت مشت!!!

آه که من ...مرد کتک خوردن عشق توام!!!

پنج:

زیاد قبرمرا گود نکن ...ای یار...

کم بخند !که چال گونه هایت تا ابد مرا بس است !!!

شش:

مزار شش گوشه ات صدای اذان و نماز اول وقت ...

از برکت وجود توست ...این همه سلامت وعشق...


هفت:

داشت از دادگاه بیرون می امد که یکی پایش را گرفت:آقا توروخدا منو ببخش ...نمی خواستم ...اصلا نمی دونم چی شد!!!

با جدیت گفت:دیه؟با دیه ؟/من بر می گرده!

داشت ازته قلبش خون می رفت ...می رفت ...می رفت و می رفت ...

ناگهان مرد را بلند کرد وگفت:

خدا بزرگه !الان اعصاب ندارم ..و رفت!!!

هشت:

ترامپ برس به داد دل مردم یو اس ات ...

که چیزی نمانده که درسنا حال تو را باز بگیرند!!!

نه:

بوگاتی:

مامان بنز چرا به پراید گفتین من دوباره درس می خونم !شما نمی دونین پراید به من حساسیت داره؟

مامان بنز:

عزیزم!ازش طلاق بگیر!

بوگاتی:

مامان بنز ...از پراید بارداربودم!الانم یه پسر دوماهه دارم به نام لامبورگینی!!!

مامان بنز:

چی؟خدایا باورم نمیسه!!!

مامان بنز:

تورو خدا بیار ببینمش!

بوگاتی:

به پراید چیزی نگین!

ننه خاور:

تومثل زنای قدیم می مونی !تو رو می بینم یاد خودم می افتم!


ده:

رهبرم ...

کلاس کشور مارا نمی توانند پائین بیاورند ...

ما میلیارد استادیم ...به راهنمائی شما...


یازده:

اه ...آه ...دهنمونو دوختیم !!!

اگه انسان بخوادبه خاطر حسودا و دشمناش دهنشو ببنده ...اجازه می ده با دست خودش که ازونا بشنوه!!!

ولی قدیم مد بوده دهنارو می دوختن ...اونم نه اینکه دشمناشون ...خودشون!

آقا این مسئله ی حوصله یقدیم بوده ...واللا بعضی جرو بحثا یه جوریه که آدم دهنشو ببنده!!!

خو آدم برادر داره فامیل داره خواهر داره دوست داره ...

وای از اینکه یه دانایی دهن دوخته شو واکنه!

وا مصیبتا!به قول جناب مهران مدیری :دیدم که می گم!!!