یک:

خراب شد دل بی سیم من و اتصال نیست !!!

به آن دلی که کعبه نامش نهاده بودی و طواف می کردم!!!

دو:

شب لنگه نداشت و پای من زخمی بود ...

راه بی نهایت تاریک و من کور بودم!!!

سه:

خاص بودن تو ...مرا کچل کرد !!!

از بس دختران شهر به موهای تو حساس اند !!!


چهار:

توی دلم صدها هزار عشق تنظیم بود...

مانده بودم با عشق تو ...کدام شعر بهتر است!!!

پنج:

باید مرد بود و فرق رنج و گنج را دانست ...

می دانی!گاهی خودت گنجی و رنج زنانه هم داری!!!

شش:

مزار شش گوشه ات ای فامیل نزدیک!

برای زیارت آمدیم و عشق ها بردیم ...


هفت:

باور کنید خیلی داستان ها و شعرها از یادم رفته!داشتم فکر می کردم به قایم کردن!!!به دفن کردن !

یاد هابیل و قابیل افتادم ...به زیر خاک بردن اولین جسد ...

بعد به خیلی پنهان کاری ها ...که بعد چندین سال یهویی رو می شوند !!!به تابلوهایی که رویشان پارچه می کشند ...به لکه هایی که به زور شیمیدان ها حتی به قیمت ازبین بردن زمین پاکشان می کنند ...

کلا می دانید تا حالا ندیده ام رازی پنهان بماند ...همه ی رازها یک روز بله یک روز فاش می شوند !!!

هشت:

ترامپ آمدیم خوش باشیم و دوست باشیم و کنارهم !

تو رفتی و با اشتباهی بزرگ ....خوب ماهم برگشتیم!!!

نه:

مامان بنز:

پراید خودتو لوس تکن !اقلا یه ماه پیش خواهرت بمون!

پراید:

کدوم خواهر ؟روزی صد دفه دازیم با تیبا دعوا می کنیم !

مامان بنز:

آخه چرا؟

پراید:

بابا اینا تازه بچه دارشدن ...نمی تونیم بخوابیم!به بوگاتی بگو برام پول بفرسته یه خونه اجاره کنیم !!!

مامان بنز:

چی؟

پراید:

بابا مگه بوگاتی منو دوس نداره !؟خوب تا حالا برام پول خرج کرده این بارم بکنه!اصلا اینجام یه خونه به نام خودش بخره!!!

مامان بنز:

بوگاتی رفته!!!

پراید:

کجا؟چطوری؟من که هنوز طلاقش ندادم!

مامان بنز:

نترس!رفته فوق دکترا بخونه!

پراید:

.....خورده1من اینجام!اونوقت اون اونجا داره حال میکنه!؟زنون زنای پررو رو می بینی ؟!!!


ده:

رهبرم ...

سالیان بعدهم نمی توانیم بگذریم ...

از خاطرات امروزی که از شما داریم ...

"پاینده باشید"


یازده:

عشق رو نمی بوسم ...

چون توی هیچ مرام و مسلکی نیست که جارو جنجال راه بندازی ...کسی رو دوس داری!!!

عشق رو فریاد نمی زنم ...

چون بعضی ا چنان دل شکسته ان که میون جمع حالت تهوع می آرن !!!

عشق رو می ندازم بیرون ...

بذار بره خودشو پیدا کنه ...بذار بره انقدر بگرده تا فرق بین عاشق و آدم معمولی رو بفهمه...

عشق رو به خودم نمی دوزم ...

اونوقت فک میکنه تو جنگ من و زندگی ...برا داشتنش نگه داشتنش ...بهم مدال دادن ...اگه وظیفه ام بوده!!!

دوازده:

قلبم جای روحم نیست!ای خانم نگرد!

من که مردم...تازه می فهمی شکستن چه معنی ها که داشت...

سیزده:

انشالله حالتون نگیره !حال ندارم!