یک:

فرزند عشق تو بودن ...کار مهمی نیست!...

مردن برای عشق تو ...مرا جاودانه کرد !!!

دو:

خندیدم و اینه خندید ...چقدر با نمکم!

دردرا ...کرم پودر زدم !تا فریبش بدهم...خوش حالم!!!

سه:

دروغ گفتم تو را دوست دارم ...مسئله سوختن عشقم بود!!!

سوخت از بس که تورا دوست دارم ...عشق عوضی!!!


چهار:

یوسف را به زور خریدند تاجران مصری ...

آن قدرکه فکر فروشش به ذهن زلیخا نمی رسید!!!

پنج:

پررو شده ام تا ته قلب تو برقصم!!!

خارجی همیشه این است ...می رقصد میان غریبه ها...!!!

شش:

مزار شش گوشه ات فریبم دادیا حسین(ع)...

که خاک سرد است ...بعد هزار سال یا نه!!!


هفت:

مردم!

وبطورکل مرده ها قادر به سخن گفتن نیستند!

جاری ام!بالای سرم ایستاد و مرا صداکرد:

لیلا ...لیلا خانم!...

چشم هایم را به زور باز کردم ...پرسید:منو می شناسی؟!!!

بابد بختی گفتم:بله !شما خانم آقا؟/هستید!!!خندید و به شوهرش گفت:این حالش خوبه!

وبعد درحالی که به مردنم ادامه می دادم !دوروز دیگر به هوش آمدم!!!

هشت:

ترامپ!تو نگذاشتی بیایم یو اس!!!

خداکورت کند!!!ای نادان نا فهیم!!!

نه:

مامان بنز:

می گم پژو!یعنی ما داریم خواب می بینیم که پراید رفته کانادا؟

باباپژو:

نه!رفته ولی چقدر دووم بیاره خدا میدونه!

مامان بنز:

100سال طول میکشه تا کانادا رو بگردن!!!

بابا پژو:

اول میره شمالشونوپیدا کنه!

مامان بنز:

تورو خدا حال خوب منو بد نکن!!!

باباپزو:

نه!جوری کیف کن که اگه اتفاقی افتاد ...سکته نکنی!!!


ده:

رهبرم ...کوله بار حسرت نداریم چرا؟

چون همه عاشق شما و صاحب الزمان هستیم ...


یازده:

دوس ندارم صدای قلب کسی رو بشنوفم!حالم بد میشه!

چون بلافا صله یه عشقی می گیرتم!به نام فرار از خاموشی...

تحمل ندارم کسی خاموش شه!!!

اللهی قلب همه بتپه با یه عالمه عشق و امید و انتظار ...

دوازده:

یعنی بعضی همسایه ها مطمئن می شن که خوابیدی ...بعدش شرو می کنن به رقصیدن!!!

بعد انقدر می رقصن که تو پاشی بری در خونشون خودتو نشون بدی که بیداری !!!

"جل الخالق"!!!

سیزده:

قربان تو بودم ...ای وای وفاتت!!!

چون که تجربه کرده بودم ...هزار بی وفائیت!!!


چهارده:

مخلصتونم ملت ...

پانزده:

برا بعضی غیر تنبلا...خودمون بلدیم!!!

ولی چون شمارو قبول داریم!!!التماس دعا!!!