یک:

دربه در پیر شدم ...پس کجاست خانه ی تو/

حیف مرگ عباس (کیارستمی)...ندانستیم عاقبت خانه ی دوست کجاست؟

دو:

مرا زمرگ خودم خبر کردی ...اما جنون تو ...

نگذاشت تا به موقع بمیرم"دیر شد"!!!

سه:

بین ترانه های قدیمی چندتای هست ...

هنوز زمزمه ی نسل قدیم ...ها باشد !!!



چهار:

تویه نگاه کردی به آستینام!

خجالت کشیدم ...استینام کوتا بود!

دستامو جم کردم .لابد روت نشد بگی"مرد اون دوره ها گذشته"...

یهو برگشتی گفتی:

اینجا مجبوری!کلا مردا بخاطر دستای پر موشون زیاد جذابیت ندارن !

بی دقت گفتم:

من براتو هرجوره حبس می کشم!حتی با زیر پیرن!!!!

پنج:

درکنار تو رشد می کردم و می بالیدم ...

ای تو ای شمس نرو!کوتاهتر از شانه ی تو می میرم!!!

شش:

مزار شش گوشه ات و لب های تشنه ام ...

تا در کنار تو بودم ...آب نمی نوشیدم!!!


هفت:

بازار نمی خرید چشم تورا ...

من که پیوند زدم قرنیه هایم ...چشمان تو ...میلیارد رفت!!!

هشت:

ترامپ هنوز برج خودت را نمی توانی بفروشی!

با مملکت ما چکار؟تاریخ مگر خریدنی ست؟

نه:

پراید:

مامان می ای بریم خونه ی زنون اینا ...زنون قهره!

مامان بنز:

نه!مگه زنون اومد از من اجازه گرفت ؟درثانی من تو زندگی تو دخالت نمی کنم!

بوگاتی :

چی شده؟

پراید:

همه اش تصیر تواه!گورتم گم نمی کنی !اونم زنه حسوده!

به من چه تو دکترا گرفتی؟به من چه یه میلیارد مهریه داری؟به من چه کل فامیلت تو ایتالیا آن ؟به من چه مادر شوهرت دوتت داره؟

بوگاتی:

نمی خام بگم کلا تو وزنون به من چه...می فهمی؟بالاخره توام یه بخش از زندگی من بودی نبودی؟

مامان بنز:

بوگاتی دختر خودمه!جای تیبا ....باهات می آم!

پراید:

به جهنم!برو برند بازی تو بکن !به تو چه که من تصادف کردم یه بچه رو کشتم!

مامان بنز:

چی؟

بوگاتی:

بیا این کارت بانکی .دیه اشو بده!بعد ببینم چطور می تونی بخوابی!!!


ده:

رهبرم...

قیام قیامت اگر برسد سرنوشت ما ...

تاریخ گواه است به بیداری شما ...


یازده:

می رم و از کوچه هامی گذرم و تو هی می ایی و می ایی و می ایی ....

با منی!ولی کجای دلم بذارمت!

تو وجدانی هستی که بعضی ا قورتش می دن با ده هزار تومن ام می خای شهرو بخری و نمی تونی!

بعد بهت می خندن می گن دوروبرت و ببین با یکی از میلیارداشون یه میلیارد آدم خوشبخت می شن!

برو خوش باش بنده ی خدا...


دوازده:

امیرم هستی ومن ...باتو ...

به زندگی خودم ...راضیم ...خداراشکر...

.........................................................................

حالا نمی گم چرا ...ولی سربازای فضای مجازی دمتون گرم !


..................................................................................................

یادم رفته بود که سالگرد وفات زینت عبادت کنندگان امام سجاد رو تسلیت بگم ...این روایت دومه ...سوگواری هاتون قبول درگاه حق