یک:

خاک پیشانی من ...جای خدا بود ...خودت می دانی ...

بوسیدی و می خواستی از جای خدا ...حاجت ها...

دو:

غلط املای نسیم طوفان بود:

نوشت:

توفان کلاه بردار نیست!!!

سه:

می کشم موی تو را دانه به دانه روی بوم ...

اخرش با اشک می شویم قلم ...این زندگانی ..."رویا "ی من ...نیست!!!


چهار:

توی باغچه دنبال گردو هزار سال ...

حتی اگر یکی را کلاغ خورد ه است ...

تا سال بعد می سوزم!!!!

پنج:

پشت عکس تو یک شعر نوشتم:

به سراغ من اگر می آئید...نرم و آهسته بیائید 

"ای وای"

شش:

مزار شش گوشه ات سال هاست برای عاشقان ...

جای گریه است ...

که تا جان دارند بسوزند و حال کنند!!!



هفت:

بوی پرتقال برای آلزایمر ...

و بوی سیب برای هزار درد ...

ای خدا!مراراندی به زمین ...

ولی چطور برای الزایمرم ...بطور طبیعی فکر کردی ؟!!!

هشت:

برای ترامپ بدهیم دعا بنویسند !!!

رئیس جمهور شد ولی کاش بماند!!!

نه:

پراید:

آره دیگه !بوگاتی می آد دل شمارو می بره!

مامان بنز:

تو بچه مایی!چراراست هیچی رو به ما نمی گی؟

باباپژو:

دوزنه بودن که بدنیس!ولی تو حالشو نداری!!!

پراید:

بابا احترام خودتونونگه دارید!بوگاتی با هیچی نمی ره ...مثل لکه ی ننگه!!!

بابا بیوک:

چرا؟گماهی کرده؟!!!

پراید:

من کنار بوگاتی احساس تحقیردارم !بوگاتی دکتراداره ...من سیکلم!بوگاتی لازانیا دوس داره ...من عشق دیزی ام!بوگاتی دوستاش برندن...من دوستام دربه داغونن!عموی بوگاتی دون کارلئونه اس ...عموی من فولکس واگنه شسته...خسته شدم!نمیره!ناراحت بمیرم ایشالا ...من علاقه نمی خام!!!


ده:

رهبرم ...

زبان من ...برای گفتن نیکی دراین دیار بلد نیست !

همین که چند خط بنویسم.

شما مرا بپذیرید...


یازده:

درجامعه مدنی ...فرشته سازی درست نیست...

بعد گناهان کوچک آدم های معمولی خیلی بزرگ می شود وهمه را ناراحت می کند ...

درست است که درجامعه همه باید به سوی کمال و بالا بروند ولی ...در اوردن با ل برای هرکس زمان خاصی دارد و باید اجازه دهیم و یار هم باشیم تا رشد کنیم ...

"کوچک شما"