یک:

سیاه لشگر چشم تورا چکاربه من؟

می رفت سمت غرب و من میان شهر !!!

دو:

فیلسوفم ...

که از بافتن حرف تو مشهور می شوم :

آیا کسی توانسته بین بوی تو وعشق...

ارتباطی پیداکند؟

سه:

دستان تو هزار خنجر برای من نهفته داشت ...

نمی دانستم که باید زره بپوشم ...

یک شب میان دست هایت ...تلفن همراه را بوسیدی !!!

ومن فردایش...

میان جناق سینه ام ...درد می کشیدم!!!


چهار:

اگر غرق می شدی دیگر یوسفی نبود!

کاش من ...آن برادر حسود تو بودم !!!

می دانستم که غرق شدنت...

داستان را برای من عوض می کرد...یوسف!

پنج:

بسیار از دست داده ایم عباس هارا ...

اما کدامیک عباس(ع)یار سیدالشهدا(ع)حسین نیست!!!

شش:

مزار شش گوشه ات را آمده ام تا که ببوسم!

انگار روی تورا بوسیدن  حسین(ع)عادت ماست!!!


هفت:

چون قاصدک رهاشدم ...تا به دست تو ...

آرزو بوده باشم که وقت رسیدنش ...می خندی!

هشت:

ترامپ خدانکند اتفاق غیر مترقبه ای ...

تو را چنان نشان دهد که خیلی بی عرضه ای !!!

نه:

بوگاتی:

براتون شام ته چین مرغ پختم و بیست هزار یورو آوردم!

مامان بنز:

چی؟20000یورو؟

بوگاتی:

بله !پراید از 40000یورویی که سما بهش داده بودید خرج تحصیل منو داد...منم همونوبراتون آوردم ...

ننه خاور:

ای عجب به خاطر خونه؟

بوگاتی:

نه!برا خود پراید خوب نیس خیلی مدیون باشه!

مامان بنز:

بقیه اش دس خودشه!؟

بوگاتی:

بله!همون اول مهریه ی زنون رو داد!

ننه خاور:

که این طور!


ده:

رهبرم ...

گاهی سایه ها قدرت بالایی دارند ...

زیر سایه شما به اقتداررسیدیم ...

پاینده انشالله...


یازده:

سئوال:

من هنوز سواد رسانه ایم کامل شده یانه؟

یعنی ایمیل ام رو هیچ کس نداره چون باهاش کارنمی کنم !!!

تلفنم اندروید نداره یعنی ندارم!!!از فیس بوک و اینها فقط یه تلگرام رو کامپیوتر برام نصب کردن اونم چه جوری؟نمی دونم!!!

"جنابان سربازان فضای مجازی ضمن عرض خسته نباشید کلا کلاس نه قدیم رو دارم؟

یا قدرتی خدابا این وضعم تو فضای مجازی کلا بی سوادم؟

حالا دیگه چیکارکنم؟اللهی پیرشید..."