یک:

بسیار فداشدن برای تو ...مثل آب خوردن شد ...

یک روز نوشیدی و من ...

ان سوی قضیه مردم!!!

دو:

سراغ تن تو را که می گرفتیم "رز"!پر خار بود!

کندی تمام دردسرهایت را ...تا درآغوش دست من ...

پر پر شوی!!!

سه:

چه می کردم با چشم های خالی ...بی اشک!

تو درد می کشیدی و تنها انتظارت از من ...

چند قطره اشک بود !!!


چهار:

روی کوله پشتی ات ترانه ی من نصب بود:

"ای بی وفا کجا؟تهران کوچک است ...

با نقشه ی"ویز"کلش دو ساعت است ...

پیدات می کنم !همچون نسترن !!!

وبعد آن ...میان شهر رسوات می کنم!!!

"کلا به به"

پنج:

غریب در شهر رضا(ع) نیستیم ...

به مهمان نوازی "حتی "کبوتران حرم هم ..."معتقدیم"!!!

شش:

مزار شش گوشه ات تراکم قلب است ...

می تپد هزار قلب ...درجوار تو!!!!


هفت:

درتعهد خودت به شک رسیدی ...

ورفتی که باز نگری کنی و برگردی ...

ده سال بعد با دو فرزند کوچک خود ...

توی پارک ...زنی را دیدی با کیف آبی ...

یادت آمد برای خرید دو عددنان سنگک ...

ازهمان کیف پول برداشتی ...وشب با تجارت کلیه ات ...

با پراید می خواستی برگردی ...نشد!!!

هشت:

ترامپ اشتباه از ماست اگر معتقدیم به وفای تو ...

عهد شکستن شهرت می آورد ...باورنداری؟

"دیروز یاد استادم افتادم که مدتها درسازمان ملل از طرف ایران سمتی داشت ...یه روز داستان کسی رو به ماگفت به نام آقای نه!!!

می گفت ...شخصیتی اونجا بود که با همه چی مخالف بود ...می گفت من به همکارم می گفتم "مخالفت کن تا مشهور شوی"

البته بی دلیل !!!می گفت اونجا دیگه همه می شناختنش!!!

نه:

پراید:

زنون!خونه ی یه میلیاردی رو از دست دادیم بوگاتی بالاخره نیششو زد!

زنون:جهنم!گذاشت رفت ...تو برای من میلیاردها می ارزی مخصوصا سر همین مسئله ی آخری ...پراید:

چرا بابا ی تو مثل بابای بوگاتی نیس؟خو جای جهیزیه بهت یه خونه می داد؟

زنون:

پراید !ما سر ارزشهامون با هم اردواج نکردیم؟سر قر و قمیش بوگاتی و بوگاتی ها!!!

پراید:

چرا!


ده:

رهبرم ...

به عشق آل علی (ع)کنار تو ماندن لذت دارد...

که علی هستی و علی(ع)یارت ...


یازده:

وای که بوسیدن چقدر کار بدیه !!!وای وای وای!

بچه مونو نبوسیم ...همسر مونو نبوسیم !بعد برای انجام این کار بد یه گربه بخریم یا سگ!اسمشم بذاریم گوگولی!!!

بعد بچه مون و خانواده مون در آینده حالشون بدشه اصلا اولاد نیارن!براچی بیارن!مگه کار لذت بخشیه!همش زق زدنه !اوه اوه بغل کردنو ...کاش آدم همون پسر بیاره !!!دخترا خیلی پرروان!می فهمین که!!!

چقدرم این گربه مربه ها زیاد شدن!!!

ما تو خونه مون برابوس کوروکودیل داریم!!!

هفت: