یک:

تقدیم به کلاس بالای عزیز "لیلی"...:

از روزی که اسفالت آمده ...

من هنوز روی زمین به انتظار تو نشسته ام !!!!

دو:

عشق را کوبیده ام روی زمین تا عین شیشه ...

صدهزار تکه اش را من به چشم خود ببینم ...نارفیق!!!

سه:

بین اخراج من از قلب تو و رفتن من ...

صد سال گذشت اما ...

درکل پنجاه و دو دقیقه بیشتر نبود!!!


چهار:

دیواره ی رگ هایم کلفت شده چون که خون من ...

هوای عشق تو را نمی پذیرد و مسموم می شود ...

پنج:

تولد تو یک شب سیاه سیاه سیاه سیاه بود ...

چون ماه روی تو تقلا می کرد ...

به دنیایی بیاید که هیچ گاه روی کسی انقدر درون آن ...

سپید نبود !!!

شش:

مزار شش گوشه ات حسین (ع) جان ...

جای درد ودل من است با امام زمان(ع)...


هفت:

موبی بلند توی کوچه های تهران چه فایده !

وقتی همه دست ها را شسته اند ...

تا شپش های پیر خیال خون آشامی ...

به ذهن اشان برسد!!!

هشت:

ترامپ صد سال خیال تو همین ریاست بود ...

اما مدیریت با ریاست فرق ها دارد !!!

نه:

مامان بنز:

پراید!بوگاتی رو فرستادیم تو اون خونه ی جدیدی که برای تو خریده بودیم البته بنامش کردیم!

پراید:

چی؟کی این اجازه رو به شما داده تا درمورد زندگی من قضاوت کنید ؟خودم می رفتم!

مامان بنز:

زنون!بابوگاتی اینجاراحت نبود...

پراید:

زنون کیه؟تازه کلا یه ساله اومده تو زندگی من!

باباپژوننه خاور بابا بیوک عمه مینی بوس:جل الخالق!!!



ده:

رهبرم ...

سیاه نباشد چهرهی نورانی سربازان ولایت ...

آن جا که در پی دستور ولی امر ...

جان برکف پیش می روند ...



یازده:

یک:

حالا نه که من وبلاگ نویس برتر جهانی ام!به بعضی ا بر می خوره!

چی؟نمی دونم؟خوب چی کار کنم؟وبلاگ اینه...اینستا اونه ...تلگرام همین ه هم اون ...

توام هفت سال شبانه روز بنویس ببین عاقبتت چی میشی...البته نه از رو دس این و اون!

وای خدا!چرا تقلب به من یادندادی؟خیلی حیف نشد؟

دو:

بعدا یعنی بعدها ...چون مردم یکی از ارزشیابی هاشون پوله ...می خان فک کنن ما اینجا انتفاعی کار می کردیم نه برادر غیر انتفاعی کار کردیم ...یعنی از هیچکی و هیچ جا پول دریافت نکردیم الا "امیر خان"اونم نه امیرخان هنرپیشه هندی !بلکه امیرخان خودمون...

گفتم که بعدا نسوزید!!!!!!!!!!!!!


سه:

"تیتراز"
من که پیر شدم به لبم رسیده جونم
کم آوردم به خدا دیگه نمیتونم
برو برو اوکیم برو میسوزونه حالم دل سنگ و آجرو
تو این رابطه من نفر سومم بزار بفهمن همه مردمم

کم آوردم دیگه کم آوردم چقد از دست تو بد آوردم
بسه دیگه خستم از بس ادای عاشقارو در آوردم
بیخیالش بیخیال این عشق بیخیال عشق تو که مال من بود
برو اما اگه حالت بده بد شد یروز بدون آه من بود

دلم از عشق زده شد تهشم بده شد تهش خواستی نباشم
میگی نداری حس و حال باشه بیخیال من دیدم از این بدتراشم

انقدر زار زدم سرمو به دیوار زدم آخه این کارا تا کی
انقدر غر زدی آخرش منم دور زدی دلمم طفلی آخی
اینقدر از من بدی میگی که به من حق ندی باشه حق با تو باشه
چقد به من دق دادی جواب بی منطق دادی وایسا آخراشه
حرفای من آخراشه

بخشی از ترانه مهدی احمد وند ...بیت اولش نیس ...همین جوری نوشتم فک نکنین حالو روز منه!!!!