یک:

سر رفت درهوای تو ...اکسیژن ...

خفه بمیرم!از پر بودن سرم از هوای تو!!!

دو:

قیچی به کاغذ خندید و سنگ بی هوا آمد ...

چه بازی کودکانه ای ...بریدن خودم از گذشته ی تو ...

سه:

میان لب هایت عشق می کاشتی ...

جوری که برای برداشت ...

باید جان می دادیم ...


چهار:

تلخ بود بادام چشم تو ...از حرص ...

شکسته ام سر صدها نفر که بگویند:"وای شیرین بود"!!!

پنج:

می خندیدم به کار زمان در" پیر شدن "...

زمان گذشت و من ...

با شکستن آینه  ها ...

به تکذیب خندیدن ...

گریستم!!!

شش:

مزار شش گوشه ات یک قاب است از عشق آل علی (ع)...

گرفته ایم به قلب مان ...تا اربعین راهی نیست ...


هفت:

روی سرم درخت سبزشد و پرندگان به آواز...

نیامدی که ببینی سنگ قبرمن ...زیباست؟!!!

هشت:

روی دست مانده ای و به غیرما چاره ای نداری...

بیخودا ..حیف ...که دردنیا کشور کم است !!!

نه:

پراید:

مامان مامان بوگاتی رو صداکن...

مامان بنز:

چی کارش داری؟

پراید:

شناسنامه اش و می خام خودمو بنامش کنم!ههههههههه!

مامان بنز:

ببین پراید ما فک می کردیم بوگاتی مشکل داره ...حالا شناسنامه اشو می خای چکار؟

پراید:

می خام ببرم دادگاه از شرش راحت شم!بیخود چرا واستاده؟

مامان بنز:

بگو زنون خوابش نمی بره!

اندازه ی یه مدرسه ی پسرونه خرجت کردیم برو دیگه!


ده:

رهبرم ...

آسمان جای چشم های ...آینده بین ماست ...

ان جا که حدود بالا رفتن ما ...معلوم نیست...


یازده:

ایرانسل محترم ...جیگر ...مامانی ...سلام!!!

حدود یک سال است که برای من یک تنظیم بخصوص فرستاده ای و بعد ان ...تلفن من هنک "نه هنگ"کرده واکنون هیچ گونه شارژی را نمی پذیرد چه مستقیم و چه غیر مستقیم !!!

یار وفاداری بودی ...ولی چطور روزی 5000تومان خرج پیامک هایت بود!!!

"اوهو اوهواوهو!"

خواستم بگویم تو عادت من به تلفن همراه را ازبین بردی !!!و یک سال است که با تلفن یک طرفه دارم حال می کنم وتمام دوستانم از احوال من آگاهند!!!

کم مانده است بی وفایی کنم وچراغ برافروخته ات را پف نمایم ...واز تنهایی دربیایم ومثل همه"دیگر  تنها نباشم "

وبرای خود همراه اول بخرم ...

تکان خوردی بخور...نخوردی نخور!!!

"نگو نگفتی"!!!!