یک:

درمسیرنور خواب بودم ...ونگو تاریکی می نالید ...

چه می دانستم ...ذوب خواهم شد ...

وتاریکی از میان ما ...خواهد رفت!

دو:

کوله بار موفقیت هایت ...پر بود !

فرشته ...تو جای خواب خورشید را پر کردی!!!

سه:

درقضاو قدر نوشته بود ...تو مرا می کشی!!!

فرار می کردم از دست تو ...

نهایتا کار"پرایدت "بود!!!


چهار:

من بین جمله های تو "لیلی "بودم ...

"بزرگ و غمگین"...

ولی عشقت شیرین بود!!!

پنج:

کرایه کرده ام دو چشم دیگر از صحافی معنوی ...

تاببینم شمس کیست ...میان پاره گی های دفتر شعرم!!!

شش:

مزار شش گوشه ات غزل غزل شعر است ...

من بلد نیستم ...ان شعر که می گفت:این حسین(ع)کیست!!!


هفت:

اجاره نشین منزل شما بوده ایم هزار سال ...

ای شاعر قدیمی ...دستان سیب پرور!!!

هشت:

ترامپ اجاره ی محل کار تو سنگین است؟

برو کویت!لاکچری نصف قیمت یو اسی!!!

نه:

بوگاتی:

مامان بنزدارم پایان نامه ی دکترامو می نویسم...

مامان بنز:

درچه مورد؟

بوگاتی:

نقش زنان در شخصیت خودرو محورمردان درجامعه ی پست مدرن ...

مامان بنز:

جای اینا اگه بچه می اوردی اینجوری نمی شد ...

بوگاتی:

خوب بشه!شماازدلمن چه خبر دارید؟

مامان بنز:

چی بگم!پراید بدبخت شد نه تو!

بوگاتی:

چند ماه دیگه نوه هاتون می آد ..

مامان بنز:

دیگه نه!زنون حامله نبوده!مشکل دیگه ای داشته ...دیگه ام بچه دار نمیشه ...

بوگاتی:

نه!

مامان بنز:

چرا!


ده:

رهبرم ...

به قصد کشت سربازان ولایت اگر بزنند ...

می روید ...

از نسیم نفس عشق شما ...هزار دگر ...


یازده:

کشتن ضعیف ترین کار درمورد دشمنه...

واستادن سخته!کارفرهنگی سخته!ساختن سخته!

تو جنگ جهانی دوم ..ژاپن و آلمان دونلت خوارو خفیف جهان معرفی شدن ...به علت شروع جنگ و هزینه های دولت های پیرو زرو هم باید پرداخت می کردن ...

کاری نداریم ...

اونوقت همین ترامپ یه وردلش "الان"با آلمانه یه ور دلش با ژاپن ...

دنیارو میبینی!!!