یک:

درنبود تو ...قد من ای خورشید ...سه سانت ماند!

بعد که امدی دیدم ...

تو ی دست ات آفتابگردان دو متر!!!

دو:

غزل نگاه می کرد به تو و می سرود از تو :

نگاه تو مرا نکشت!زنده به گور قلب تو ام!

سه:

شب طمع کرد به خوردن ستاره ها ...

تا صبح ...صد کهکشان شیری ...بالا آورد!!!


چهار:

روی نوک کبوتر من ...نامه ات نبود ...

اکنون پرنده ها ...اسیر قلب دیگری نمی شوند !!!

پنج:

موج بفرست نسیم...تا دریا ...

برسد زودتر از زود به من !!!

شش:

مزار شش گوشه ات و ندای "هل من ناصر ینصرنی "...

میلیون شیعه ی حسینی به پای تو ایستاده اند ....


هفت:

کلوچه با من قهر کرد و سرد شد ...

یکهو شکلات داغ لبم را بوسید !!!

هشت:

ترامپ بدعهدی تو ...مال تاریخ است ...

بکن...بعد آخرش به التماس می افتی ...

نه:

مامان بنز:

زنون چرا مشکلت رو با مطرح نکردی؟

زنون:

به خاطر بوگاتی ...

مامان بنز:

ما به پراید پول داده بودیم به نظر تو چیکارش کرده؟

زنون:

وا!من تازه 5 ماهه اومدم!

باباپژو:

عب نداره ...کوچه بالایی براتون خونه خریدیم برید اونجا...

زنون:

اه وقتی بوگاتی اینجاست ؟ما نمی ریم تازه من نم یتونم آشپزی کنم!

ننه خاور:

جال الخالق!!!

ده:

رهبرم ...

به دانایی کنارما مثل کوه می مانی ....

وقتی دسیسه های دشمنان برای قلب ما ...

چون خنجر سیاه می مانند...


یازده:

زیر پوسته ی شهر هزار تا نه میلیون تا کرم بد بو اگه باشه ...

بازم بازم بازم ...انقدر گل های زیبا و پروانه های قشنگ هست که دنیارو عوض کنه ...

با بد زبونی همدیگه رو رنج ندیم ...چرخ دنیا همین طور می ره ...

با کلمات زیبا کنارهم باشیم ...