یک:

درچاه عشق تو ...از حسودی مردم ..

یوسفم!

ماه که عشق ات بود ...دیگر من چرا؟!!!

دو:

تهران غم من داشت ...که مادر زائید!!!

درجمعیت میلیونی شهر ...شدم شاعر او!!!

سه:

توی چشمات جا نیست ...اب مرواریدی!

دیگر نگرد دنبالم ...آب سیاه می گیری !!!


چهار:

برای تو هم عشق تو ...بهای سنگین پرداختم ...

روز آخر عمر ...یاد داشت تو پیدا شد :

تو به یک عمر انتظار نمی ارزی!!!

پنج:

روی بینی تو ...عینک خوش بینی ...

شکسته اند بینی من...تو مرا ناز می بینی؟!!!

شش:

مزار ش گوشه ات یک شب مرا نخواست !

آن شب تو را خدای خود کردم و..."یا حسین(ع)...."


هفت:

دلم را کشتم ...بعد تو مردم ...

بعد تو ...تو زنده ماندی با رقیبم!!!

هشت:

اه ترامپ ..هزینه های پزشکی را "بالاخره"از تو می گیرم!!!

ادعای انسان بودن داری ...ای تحریم کار...

نه:

مامان بنز:

بوگاتی جان!ازجایی که بهت دادم راضی هستی ؟

بوگاتی:

بله!نمی خام خانواده ام فعلا چیزی بفهمن...

مامان بنز:

پراید درحق تو جفا کرد ...نمی خای بری دنبال زندگیت...

بوگاتی:

ناراحت نشید ولی می خام بی معرفت قضیه زندگی خودش باشه ...

مامان بنز:

هرجر راحتی ...

ناگهان پراید:

بوگاتی یه دقه بیا!

بوگاتی:

چی شده؟

پراید:ده میلیون داری؟

بوگاتی:

واسه چی ؟

پراید:

باید زنونو عمل کنن ...رفته بیمارستان خصوصی ندارم ...اگه بمیره بچه ها م می میرن!

بوگاتی:

الان میارم !

مامان بنز:

چی شده؟

بوگاتی:

هیچی!



ده:

رهبرم ...

یوسف خواهد آمد سوی ما ...

چون شما روی دل ما عشق یوسف را نو شتید ....


یازده:

ای برادر ای خواهر!کی از دل آدم خبر داره؟هیچ کی !

کی می دونه چه دردی داری؟هیچ کی!

کی میدونه از کجا می ای به کجا می ری؟هیچ کی!

کی میدونه چی داری چی نداری تا کمکت کنه ؟هیچ کی !

کی میدونه چقدر دلت تنگه تا بیاد کنارت و از دلت دربیاره ؟هیچ کی!


یه خدا داری ...یه خدا که برات بسه ...یه یاالله می گی و ته ته ته دلش می گه ...وای بذار نگاش کنم ...

"قربونت آخدا"