یک:

دیگر باعث دوری من از خودت نمی شوی ...

نیم مرده ام!...

چه زود مرا ببینی ...ای روح سرگشته میان دست هایت ...

دو:

نور بالا شهر با نور پائین شهر فرق دارد ...

درکوچه های پائین شهر مادرها نگرانند ...

که پسرهای همسایه درتاریکی کوچه ها ...راه خانه را گم کنند ...

چراغ های همسایه ها تا صبح روشن است ...

سه:

چشمم درد دارد و برای تو چه مهم است ...

عینک "ری بن "ام را در نیاورم ازچشم چه بهتر!!!


چهار:

بغض توی گلویم شور می زند و تو می خندی ...

برای شوخ چشمی مثل تو ...

نمک خوردن طبیعی ست ...

پنج:

بوی تن تورا توی مترو می شنوم ...

ولابه لای مردم می دوانم چشمم ...

روی کوله ات یک گل است ...

خودت هستی ...

بهار ...

متوجهم !!!

شش:

مزار شش گوشه ات خراش می دهد گوشه ی دلم ...

آن جا که خودم دختری دارم ...که نامش را از خاندان علی (ع) گرفته ام ....


هفت:

درک بوی بهار نارنج سخت است ...

برای کسی که بوی سیگارش بوی بهاررا ازاو می دزدد ...

هشت:

ترامپ کوی خودت را بفروش اگر راست می گویی ...

تا بدهی یواس را صاف کنی با بعضی ملت ها ...

نه:

پراید :

کمپوتاش همینا بودن ...آنا ناس نداشت ...مامان من فکر می کنم شما همه تون وبا گرفتید!!!آخه بوگاتی ...

مامان بنز:

پراید ما چیکارکنیم تو یه روز از زندگی ما بیرون باشی ؟ویروس نگرفتیم غذاتون مسموم بوده ...

دایی رضوانی هیولا:

بیا برات پذیرش بگیرم بیا دانشکده خودمون فیزیک بخون !!!

ننه خاور:

دایی جان!بچه که بود داستان حموم رفتن ارشمیدس رو براش خوندم تا قضیه ی حجم رو بفهمه تا یه هفته بابا بزرگش رو تو حموم می پائید !!!ول کن!!!

عمه مینی بوس:

سرم من تمو م ه ...پاشید بریم خونه!!!


ده:

رهبرم ...

کشورم را دوست داشتن از آموخته های شماست ...

چطور به تپش در آید قلب من...

اگر دشمن از دروازه های شهر بیاید ...

.....................................................


وفات امام جواد علیه السلام رو تسلیت می گم "

عکس های بالا عکس های کودکانیه که به نوعی زندگی شون میون کوچه ها رقم خورده ...دست پر سخاوت مون رو نگاه کنیم و افتخار که این دستای ماست که زندگی خیلیا رو عوض می کنه انشالله ...


....................................

درفضا صوت وجوددارد یا خیر؟

این بحث جالب را از زبان من بشنوید :

اگر وجود نداشته باشد ممکن است اجسام فضای اصلا نسبت به صوت واکنشی نداشته باشند یا از ان متنفر باشند ...درضمن صوت یعنی بیان که انسان موفق به اختراع شده و زبان های مختلف شکل گرفته اگر صوت ما تعریفی از ذهن موجودات فضایی نداشته باشد آن ها چطور می خواهند منظور مارا بفهمند ؟

شنیده ام که از طرف شرکتی هزاران حسگر کوچک به فضا فرستاده شده است ...

باید بگویم دنیای ما که از اسمان پر نور است د رحالی که کهکشان ساکت و خاموش است چطور می تواند برای یک موجود فضایی که اناتومی متفاوتی دارد جالب باشد؟وحتی تعریفی از نور ساختگی درچشم و صدا در ذهنش ندارد ....

سال هاست که یک سفینه تا ابد می رود و انواع صداهای بش را به زبان های گونا گون را تگرار می کند ...ولی هنوز ...

آه که کشف فضا هم یک دلیل بیشتر ندارد ...

گام برداشتن به سوی منفعت در اینده برای هیچ!!!