یک:

روی باران می شد حساب کرد وقتی هوا سالم بود ...

اکنون باران می رود ترکیه ...دیگر چه هوای سالمی !!!

دو:

آن هلو که دوس داشتم ...توی حلقت گیر کرد ...

تا تو باشی قلدرانه توی ظرف میوه ی من ...دست نبری!!!

سه:

توی کافه تلویزیون روشن بود ...

وخبرها زیر نویس می شد ...

من هنوز داشتم با صدای خانم ادل چای می خوردم ...

وپاهایم را با تیک عصبی ...تنها می گذاشتم ...

که تو با یک روز نامه ی عصر آمدی ...

رفتی روبروی آینه ...

که صفحه ی اول را قورت دادم :

" مردی با کلاه آبی و شلوار طوسی و یک کیف پول ...سال هاست که ...گم شده..."!!!


چهار:

درکشوهای میز دفتر من ...

عکس تو قاب نیست ...عزیزدلم...

دست می اندازم و هروقت که شد ...

برمی دارمت و می بوسم ات عزیزدلم !!!

پنج:

یک روز آمدی به پایتخت دلم ...ولی به روستایی بودن متهم نشدی!!!

آن قدر کلاس رفتار تو بالا بود ...که جمع شدم توی کامرانیه ی دلم !!!

شش:

مزار شش گوشه ات هوای مرا داشت یا حسین (ع)...

گم شدم میان جمع ولی ...تو پیدایم کردی ...یا حسین (ع)...


هفت:

امواج روی زمین ...خیلی نقش مهمی بازی می کنند چندتایشان را می نویسم ...

موج دریا ...موج مثبت ...امواج الکترونیکی موبایل و دکل های ایشان ...امواج ماورای صوت دلفین ها و خفاش ها ...امواج ماکروفر یا ویو ...امواج الکترونیکی مغز ....امواج الکترو کاردیو گرافی...امواج ام ار آی و سونو گرافی و اولترا سو نو گرافی ...امواج رادیو و تلویزیون و مهمتراز همه موج مکزیکی !!!

هشت:

ترامپ هاپویت کجاست که ببیند زانوی تو ...

مقابلش زانو زده ای و می بوسی لب هایش ...!!!

نه:

پراید:

مامان دیشب خیلی خوش گذشت جاتون خالی بود ...

مامان بنز:

لابد دیشب اینجا نیومدین دست مبارکت رو کردی تو جیب و یه پیتزا مهمونش کردی !!!

پراید:

نه مامان!زنگ زدیم خونه ی زن عمو پیکان !اونم قربون صدقه مون رفت گفت شام بیائین اینجا مام رفتیم ...جاتون خالی قیمه و قورمه و الویه پخته بود !!!

مامان بنز:

یعنی برایه شب بی شامی تو خونه ی من؟!!!

پراید:

مامان صله ی رحم کردیم!!!

مامان بنز:

جهنم!بوگاتی رو امشب بیار با هم آشتی کنیم !!!آبرمون رفت!!!


"این خانم ننه خاورن ولی یه رستوران دارن با غذاهای خونگی نوش جان تون "


ده:

رهبرم ...

گاهی توان ادامه ی راه نیست ...

ولی جمله های شما ..

می کشد مارا به سوی مهدی موعود(ع)...

یازده:

حوصله ندارم ...

ولی از قدیم گفتن مستمع صاحب سخن را بر سر شوق آورد ....ممنون که هستید ...تشکر از سربازان فضای مجازی ...