یک:

طلب کردم سیاهی مویت را از خدای تو ...

بی مویی مرا ...خدای تو درمان نمی کند؟!!!

دو:

ته چاه مروت نشسته ام که نرم سرتورا !!!

ای برادری که به من تیغ انتقام ...داده اند!!!

سه:

میلاد تورا دیده بودم و باور نمی کردم ...

که پیری و عاشقی به یکبار بیایند ...برسرم!!!



چهار:

تنت رفت و نامه هایت سوخت و انگار نبوده ای ...

این دنیا مثل تو بساردارد ...کاغذ کاهی !!!

پنج:

سرم امد آن خنده هایی که نثار تو می کردم ...

به عاشقی و بله بله گویی تو ...دچار شدم ...

شش:

مزار شش گوشه ات ...فقط جای دفن تو نیست ...

آن جاست که خدای فرستاد سپاهشرا و فرمودی:

من بمیرم نفرست!!!

هفت:

درکشورهای جهان وزندگی مدرن الکترونیک مسئله ی مهمی ست ...ولی از ان بالاتر شگفتب ارتباط بی سیم است ...

درحال حاضر بدون درنظر گرفتن سیم با موبایل حرف می زنیم ...تلویزیون می بینیم ورادیو می شنویم ...درمحاسبه ی دنیای باسیم دنیا باید سیم کشی می شد ...

از ان طرف مهندسی تلویزیون وتلفن همراه جالب است ...پخش واحد یک موضوع از تلویزیونی به تلویزیون دیگر درحدود 30 ثانیه تفاوت دارد واقعا دنیای واقعی ما چقدر مجازی است؟

اگر ما داریم رادیم می شنوم انتقال صدا با سرعت کم و اگر تلویزیون می بینیم انتقال تصویر با سرعت نور به چشم ما می رسد ...صوت و تصویر در تلویزیون چطور باهم سینک یا هماهنگ می شوند؟

"منو دارن می برن بیمارستان"!!!

هشت:

ای ترامپ خشن نباش و ببخش و با احترام باش ...

ما سر میز شام هیچگاه دشمن خودرا نفرین نمی کنیم!!!

نه:

پراید:

مامن خانم مددی کی میمیره؟

بابا بیوک:

بتوچه!!!

مامان بنز:

چطور؟

پراید:

مامان بابا داره میمیره یه کلیه اش رو بگیریم بدیم بابا!

مامان بنز:

عزیزم!خودش کلیه اش رو دیالیز کرده بدرد بابات نمی خوره!

پراید:

همین!دست دوم ارزونتره!

باباپزو:

یا خدا!



ده:

رهبرم ...

کنارتو ...

ویرانه های ذهن من آباد می شود ...

از بس که به سربازان ولایت آباد گری آموختی ...

یازده:

کلا بعضی ا گوشن!یعنی خودشون گوشن فک می کنن تو رادیویی!!!

بابا بس کن خانم گوش!تا کسی رو رادیو فرض نکنی !!!

دنیا داره عوض میشه یه کوچولوام از چشات استفاده کنی بد نیست!!!

توان گوش 20 درصد و توان چشم 80 درصده ...مغزتو اکبند نبر اون دنیا !!!

........................................................

ای فضای مجازی ارزان ...

من تورا فداشوم ...تی بالا میسر !!!