یک:

زدی مرا به دیوار و گذشتند هزارنفر ....

به صورت اعلامیه ...

ای مرگ زود گذر!!!

دو:

کنار امدن من با تو آتش شمع ...

به خاطر عشقم به ...نسیم بهار بود ...

سه:

یوسف بالای بام نمی رفت چون آبرو ...

مثل برگ داشت زیر پای مردم له می شد ...


چهار:

نگذار دست هایم را بین برگ های دفترم بسوزانم ...

به جرم نوشتن از خودم برای خوانده شدن...

پنج:

تیر به شانه ام خورده بود ای شکارچی ...

که زنده زنده مرا بردی و بساط کباب ....

شش:

مزار شش گوشه ات هزار پرنده مهاجر دارد ...

که از تمام جهان آمده اند برای شفا ...


هفت:

سوختی رقیب برای بوسه ای ؟

ببین که چهره ات سیاه شد ...

وعشق سپید پسند نبود؟

هشت:

ترامپ برو دعا کن که شوروی دیگر نیست !!!

وگرنه تا به حال مجبورشده بودی ...فرانسه راهم نصف کنی !!!

نه:

پراید:

مامان!سیرابی خریدم !

مامان بنز:

آفرین پسرم دیگه داری مرد می شی ...اللهی قربونت برم !

بوگاتی:

از لج من!مامان من بدبخت دارم بالا می ارم !

ننه خاور:

انقدر این بنز بدبخت اسپاگتی به خوردمون داد ه داریم می ریم ایتالیا رو بخریم !!!


ده:

رهبرم ...

سلام سلام سلام ...

که با وجود شما هست ...

که دردهای ما دوا دارد ...

یازده:

دممون گرم ما دهه ی 50 و چهلی که بچه های دهه ی 60 و هفتاد رو ما تربیت کردیم ...

اینا دیگه پای همه چی این مملکت واستادن ...

خودمون زجر کشیدیم ولی ایران امروز بدجوری تو چشم بعضی ا رفته ...

..........................................

شعراو نوشته های امروز تقدیم به مردم خوزستان ..به خاطر گل روشون که همیشه رو لب شون یه لبخند هست ...