یک:

آواز خوش مینا برای آخرین بار ...

گفتن سوزناک دوستت دارم به زبان انسان ها بود!!!

دو:

پیرامون دنیای آبی تو ...مشکی سیاه ...

پوشیده بودیم ...برای اینکه غیر واقعی بود!!!

سه:

شهید شد گل باغچه زیر دست نسیم ...

تا بدانند گل های دیگر باغچه دشمن زیباست !!!


چهار:

چه بد!باختم دلم را چون که بازی بلد نیستم...

گفته بودند درقمار دست اول ...همیشه برنده ای !!!

پنج:

اه ای سیاه چشم بالا بلند مو مشکی ...

منم سپید چشمی که قدر عشق تو نمی دانستم!!!

شش:

مزار شش گوشه ات برای حسودان تیره بخت ...

جای درآمدن چشم است و نمی توانند دیدن...



هفت:

ده هزار تومن کرایه داده ام که ببینم تورا ...

تو درمنزل را بسته ای و می گویی رفته ام کیش...

هشت:

ترامپ کوچه های تهران کوچه های هارلم نیست ...

هنوز صد سال مانده که ما از این نظر به پای یواس برسیم!!!

نه:

مامان بنز:

پراید !پاشو ساعت 11 هه مردم این موقع ناهار می خورن پاشو صبونت رو بخور می خام جمع کنم ...

بوگاتی:

مامان ...پراید صب ساعت 6باباباپژو رفتن بیمارستان شیمی درمانی ...

مامان بنزبا بغض:

پس چرا هیچی به من نگفتی؟

بوگاتی:

تا صب داشتی خیاطی می کردی ...دلمون نیومد ...

ننه خاور:

وای جیگرم کباب شد !!!


ده:

رهبرم ...

درخانه های شهر انگار خبرنیست ...

برای شهادت سربازان ولایت ...

گریه کنند ...

یازده:

خیلی دوریم ازهم و کسی نمی داند ...

که دوری ما ازهم ...به ناگواری مرگ بهار می ماند ...

دوازده:

یه رفتار بد می تونه تو ذهن آدم ساعت ها اثر بذاره ...قدرت لایزال اللهی باید دروجود آدم باشه که بتونی این رفتارهارو تحمل کنی ...من می دونم ما داریم ازاین قدرت تو وجودمون خیلی استفاده می کنیم ...

صبر از نشانه های مومن است ...