یک:

دیگر قلبم را بردی ...نفس ندارم برای کشیدن ...

چه حیف مرگ امثال من ...

برای تو ...

کار ساده ای ست ...

دو:

صندوق رویای من پر بود از داستان های پری...

شار ق آمد برد ...

بازار مال خرها فردا پر است !!!

سه:

غم چه گوید از دل من ...قصر آبادش دلم هست ...

چند سالی آمده با ناز ...کو ... حالا کو تا رود؟!!!


چهار:

تبریک به ملت ایران ...ملت پر افتخار حسینی ...

که بایک برگ هرکدام ...شمشیر زنان امام زمانند ...

پنج:

جوری شکسته ای دل من ...که دیگر ...

چسب نمانده توی بازار ...

چشمم پراز اشک است وقتی ...

اندام یک شیشه تجسم می کنم ...

شش:

مزار شش گوشه ات صدایم کرد ...آمدم بیهوش ...

مست و خراب بوی حسینی تو بودم ...حسین ابن علی (ع)...


هفت:

عاشق تولدم ...ولی حیف قندیا که کیک نمی تونن بخورن!!!

هیچی دست که می تونم بزنم ...کادو ام می تونم ببرم ...بعدش یه ذره ام حرکات موزون!!!....

هشت:

ترامپ کلید جنگ را با کلید دستشویی اشتباه گرفت !!!

کلا شش میلیارد نفر دعا کردند زودتر برود!!!

نه:

پراید :

مامان ...مامان ...

مامان بنز:

چی شده؟بوگاتی شام می آد اینجا ؟

پراید:

امروز مدرسه ها تعطیل بود از قسط خودم و بوگاتی عقب افتادیم !!!

مامان بنز:

به جهنم!از شنبه بعد کلا اول تا پنجم تعطیل ان ...یه ذره فک کنی از تولد خودت و بوگاتی پشیمون می شی !!!


ده:

اللهم عجل لولیک الفرج ...

یازده:

دعاکنید من از اینجا جداشم !!!

چون ضابطه ای هم نیست ...می نویسم دیگه ...

نه بازنشستگی ای نه هیچی !!!نه مرخصی ای ...

وسط کارا یهو دیدی می نشینم و می نویسم ....

اگه دوسم نداشته باشید می رم !!!

"حالا بیا ثابت کن که دوسم دارید !!!"