یک:

توجه تو نظرم را جلب کرد ...

دیدم نگاهم که می کنی ...قلبم دوتایی می زند ...

دو:

شما که می خندید ...ستاره های چشمتان ...

آسمان دنیای من است ...

که دستم نمی رسد ...نمی توانم بوسیدن ...

ولی عشق ...می توانم که ورزیدن ؟!!!

سه:

هنر تو ...هنر بردن دل بود ...از این تن ...

که بکوبد خودرا به سینه ...

که دوباره که دوباره ببری!!!


چهار:

سرم را روی شانه ها تو گم کردم ...

ونمی خواهم یافتن ...

با صورت تو ...

دراین شهر دیگر می شنا سندم !!!

پنج:

می زنم انگشت تاییدم به سرنوشت ...

من نوشتهخ ام ...نام تورا ...

آن چه خدا خواست دیگر همین ...

شش:

مزار شش گوشه ات ... سلام دادام برحسین (ع)...

می شنوم علیک حسین(ع) را درایران ...


هفت:

بیهوده دست و پا زده ای برای کشتن من یار!!!

من نمرده ام میبینی ؟!!!

انگار دشمنیت به من جان می داد...

هشت:

ترامپ جان می داد روی صندلی ...

فکرش نمی رسید خاموش کند تی وی را ...

آتش گرفته بود ...

خیال کندش از انتخاب در ایران ...

نه:

پراید:

مامان رای دادم ...

مامان بنز با شیطنت:

کدوم شناسنامه ات رو بردی ؟!!!

پراید :

همون که خودم و بو گاتی و تو و بابا توش بودید !!!وای !!!

مامان بیوک:

ضعف کرد بچه !!!چی کارش داری ؟!!!


ده:

امروز روز تو بود یا مهدی (ع)...

که رفتیم انتخاب کنیم ...فردارا ...به همراهی تو ...

یازده:

رهبر عزیز مون دوستون داریم ...

.........................

مخلصیم ملت