یک:

درددل با آینه...وقتی می شکند از درد من ...چه سود!

هزار تکه می شوم خودم ...ا زدرد هایی که درونم است ...

دو:

بفروش مرا ...از سر دل سوزی خود ...

که ندارم کسی ...

دنیایم ...تک است ...

سه:

چای ریخت روی پای داماد ...جگرش سوخت ...

کت و شلوار دوستش 500هزار تومن قیمت داشت ...


چهار:

از دریچه نابینایی می نگریستم به تو ...

80درصد توانایی هایم کور بود ...

ولی دست هایت که می خزید زیر پوست من ...

رگ هایم می جوشیدند ...

پنج:

اگر پایش بیفتد بلند خواهم گفت:

که دوست داشتن تو ...کلاس بالا بود !!!

شش:

مزار شش گوشه ات را به زیارت رفتن ...

تبرک است ...برای زندگی ...عمر دوباره می گیرم !!!



هفت:

توت فرنگی روی خامه دل می برد ولی ...

پسرک کفش مرا واکس زد ...جدی گفت:نه!دوهزار تومن !!!

هشت:

ترامپ فکر کرد مرده است ...فشارش بیست بود ...

همسرش با خنده گفت:اشکال ندارد بیست بهترین نمره درایران است!!!"بخصوص تو دکترا"!!!

نه:

باباخاور:

پسرم!پاشو تلویزیون منو تنظیم کن ...مناظره ببینم!

مامان بنز:

پراید ...بدو!

پراید غمگین:

من دارم به بوگاتی فکر می کنم ...سرما خورده!!!

مامان بنز:

پدر خودم می آم !پراید تازه قرصاشو خورده!!!بحران داره!!!


ده:

برا اونایی که قراره انتخاب شن جمعه مثل کنکور می مونه ...

تو شهری مثل تهران آدم صد هزار تا رای بیاره خیلیه یعنی انقدر تاثیر گذاره ...

فامیل ام خلاصه سنگ تموم می ذارن ...

این روز شیرین رو تبریک می گم ...انشالله براشون اومد داشته باشه ...

یازده:

من از میان دست های تو رو ئیده ام ...مادر 

آن قدر دعا کردی که گل کرد آرزو هایم ...

دوازده:

ایران بوی عطر شهیدانش مطرح است ...

تا هست و هست عشق شهیدانش مطرح است ...

سیزده :

مخلصیم ملت