یک:

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین(ع)...


السلام علیک یا قمر بنی هاشم یا باب الحوائج یا ابالفضل العباس (ع)...


دو:

مزه داد ان لب که من "جرات "بوسیدن نداشتم !!!...

زیر لب می آمدم حرف ...که وصف العیش ...نصف العیش!!!

سه:

شرق سو سو می زد از شرم نگاه تو ...

پاک می شد آسمان تا تو ...نگاه می کردی علی (ع)...

چهار:

دیوار چین ...دیوار چین ...

مثل مغول ها فاتحم !!!

آن جا که تو هستی ...


پنج:

من غریبی تو را حس می کنم ...لیلی ...میان جمع ...

زشتی آنقدر زشتی که من در عاشقی مجنون تو باشم !!!

شش:

مزار شش گوشه ات را بریده اند از گوشه های جگر من ...

می سوزم آن جا که یاد تو می افتم ...پدر هزار ها رقیه بودن سخت است ...

هفت:

سبد کالا چقدر ؟سبد عشق چقدر ؟

می شود خرید اولی را با 5تومان ...دو می را گاه میلیارد تو من !!!


هشت:

ترامپ سرش شلوغ بود و ایوانکارا ندید ...

شب سر شام دعواشد ...سر چشم پزشک فامیل !!!

نه:

ننه بیوک:

آی ننه !ده لیتر بنزین دیگه بریز!!!

مامان بنز:

مادر نکش!هی سرفه می کنی سیگار برات خوب نیست !!!

ننه بیوک:

وا!بچه ام پراید حق داره ...خودت مشکل داری هی به بچه می گی تو خودرو هستی ...تو خودرو هستی!!!


ده:

راستش با اجتماعی که خیلی خیلی داره با منطق پیش می ره یه جوریم ...

بعضی وقتا دیونگی تو منطق یه حال دیگه داره ...

مثلا عاشق باشی حواست ام باشه ...ولی دیوونه باشی ...یه جوری رفتار کنی که بگه :خل خل خل...خلی !!!

یازده:

سه میلیون و هفتصد و پنجاه و یک هزار و دو بار ...مخلصیم !!!