یک:

امتحان عشق دارم ...رد شدم ...

رد شدم تاصد کلاس عشق ...من هنوزم اولم !!!

دو:

بس کن ای فرهاد صد سال است صدای این کلنگ ...

توی گو شم می رود ...بس کن به ظاهر عاشقی !!!

سه:

گیسویت میان داستان های من پیداشده ...

مادربزرگ قهوه ای سیر هم میان شعرهایم ...


چهار:

سگ با وفا بود و تو نبودی ...

به این باور رسیده ای که بعضی صفات را باید حمل کرد ...

مثل هاپی خودت !!!

پنج:

دروغ می گویم به چشم های تو ...که می پرسی ....دوستت دارم ...

وقت مرگ همان بهتر که آخرین دروغم همین باشد ...

شش:

مزار شش گوشه ات چون دریا تلاطم داشت ...

من پایین و بالا می شدم ...میان موج دست دریاها ...


هفت:

آقا جان منو ببر اورکیده تو جاده چالوس ...

من تو ایکس تهران نمی خام پیتزا کوبیده بخورم !!!

هشت:

ترامپ فقیر دوست نداشت و می خاست جمع کند ...

دید مکزیک بیچاره دارد دیوار می کشد گفت:بفرستید کره شمالی !!!

نه:

دکتر یا تعمیر کار کلیه:!!!

پسرم !ببین این قرصو می گی بندازن تو باک بنزینت ...بعد دوهفته خوب می شی!!!

پراید:

من چطور به بوگاتی بگم ؟بابا بوگاتی فقط به این خاطر با من ازدواج کرده که من قهرمان رالی ام!!!

مامان بنز:

ناراحت نشو!!!خودوم می کنم تو حلقت !!!


ده:

برای بعضی نسل جدیدا ارزش ها دیگه معنا ندارن !!!و فرهنگ بدون ارزش میره تو خواب ...

ارزش ها رو گاه بهشون می فروشیم و گاه ازشون می خریم ...

نکنیم این کارارو ...دنیا دیگه عوض شده ...

باید اونارو به باور و تعهد برسونیم نه اینکه به ریا ...

جونایی که هرروز تو همین مملکت دارن برا ارزش ها جون می دن و شهید می شن ...

دیگه تو مرحله ی انتحان از مام جلو زدن ...

ولی ..."دیگه بعضی ا"...

یازده:

چه خبر بود و نبودیم میان خبرها ...

صحن امام رضا (ع) غلغله بود و زائران به فکر علی (ع)

دوازده:

آن قدرکه توداشتی برکت یا صاحب الزمان (ع)...

ما منتظر نبوده ایم؟...

دراین سرزمین میلیون عاشق ...

سیزده: مخلصیم ملت ...

چهارده:

خودشونم الان چیزی نمی گن ...بعد می افتن تو چاه ...آقا قبول نکن اصلا می دونی  چه کاره ای ؟!!!