یک:

گریه آمد خنده را برد ...ومن از کودکی اشک بودم ...

تو را بردند ان سوهای دریا ...خنده ام با موج ها رفت ...

دو:

کنده بودم دل از باران ...

سال ها خشکسالی بود ...

برگشت تا شنید اغشته ی عشقم ...

رقیبش را شست و کنار گذاشت ...

سه:

جان تو دستم بود با وسواس سوزاندم ...

روی اتش کز می کردی ...

ومرگ کلا ..

از تو حرفی باقی نگذاشت ...


چهار:

کلاس پنجم ب عاشق خانم شده بود ...

کلاس پنجم الف عکس خانم را ...اتش می زد !!!

پنج:

بین دندان هایم هنوز زبان ...شین را نخوانده بود ...

که تو با خنده گفتی :عشق انقدر طولانی نیست !!!

شش:

مزار شش گوشه ات را گل باران می کنند ...

شیعیانی که بهار را هرلحظه درآغوش می کشند ...


هفت:

پدرنرو!

جای خالی تو را ...

هیچ قاب عکسی نمی تواند پرکند ...

هشت:

ترامپ فریاد زد :پس این همبرگر من چی شد؟!!!!

فردایش مک دونالد قیمت همبرگررا ارزان کرد!!!

نه:

پراید:

بابا...بابا...مامان کجاست؟"هه هه"بردی طلاقش دادی ؟!!!!

باباپژو:

از کجا فهمیدی ای کیو؟خیالت راحت !دیگه راحت می تونی با جورابت بیزن بری خواستگاری!!!

پراید:بابابابا...

شوخی کردم !جان من مامان کجاست؟الان یادم افتاد بیژنو از دیشب تا حالا گم کردم!!!

مامان بنز:

بیا بابا!من اینجام کناردیوار پارکم !بیزنم شستم!!!


ده:

خیلی خیلی حال بدی دارم و خیلی گریه کردم!!!

خدانکنه برای عزیزی اتفاق بدی بیفته ...

یازده:

بوی تو از خاک ایران می اید ...امام زمان(ع)

من فدای تو ...و این خاک که از سرباز تو ...لبریز شد ....