یک:

دست از عشق کشیدم و یارم گم شد ...

دیگر هرچه گشتم ...یارم و عشق با دست تقدیر ...می گشتند...

دو:

سیاه روز ...فیروز ...بهار امد ...

ولی سپید بود ...قله ی کوه از این پایین که می دیدم 

سه:

خیلی دلم سوخت ...برای شهر پاریس ...

میلیون عاشق داشت ولی ...یکی من ...میانشان نبودم !!!


چهار:

ما تقریبا نوجوان بودیم که پروژه ی وصل کردن انگلیس از راه زیر دریایی به کشورهای دیگر اروپا مطرح شد ...در برنامه دیدنیها نشان مان می دادند که مثلا انگلیس و فرانسه از طریق یک نومل زیر دریایی دارند به هم وصل می شوند و چطور زیر زیر دریا حفر می شد ...

ما نمی دانیم ولی در مستند های دیدنی ها این پدیده معماری را می دیدیم ....

در کشور زاپن خاک کم بود و پدیده کشاورزی در ارتفاعات مد بود ...با اینکه انتقال خاک برای وسیع تر کردن جزیره ها برای زندگی که باز در برنامه های دیدنی ها می دیدیم ...

جالب است که حالا با اخبار خودمان روزی میلیون بار داریم خودمان را کتک می زنیم و یک بار خنده در روز برایمان اگر نگویم گران ...خیلی تمام می شود ...

فکر نمی کنید ...دیدنی هارا دوباره بخواهیم ؟!!!


پنج:

پشت خنده های تو ...غم فراوان بود ...

که گوشه ی چشم هایت قایم بود و من ...استاد پیداکردنش بودم ...

شش:

مزار شش گوشه ات ندای یا زهرا یا زهرا (س)را طلب می کرد ....

آمده بودیم که بگوییم تا ...جان داریم ...

هفت:

بوسه حرام است !!!

چون هیچ کس نمی داند که کیست محرم تو ...

حتی اگر بی بازگشت می رود ...

نبوس !!!


هشت:

ترامپ ذلیل شده با خانم "ه"که حرف می زد ...

ایوانکا موهای خودش را کند وحالا پوستیژشده !!!

نه:

پژو:

خدا از عزت و آبرو بندازدت بی ام و ...که منو از عزت و ابرو انداختی ...

دیدی چطور از روم پریدیو من آتیش گرفتم؟!!!

بی ام و:

سخت نگیر رفیق ...فیلم بود ...فقط 5 میلیون نفر دیدنش کلا .

نه یه میلیارد نفر!!!

ده:

یه چن روز از تون مرخصی می خام که بالخره می گیرمش و می رم ..تا هردو مون ازدست هم خلاص شیم ...

ای بابا !من کجارو دارم برم ...راستش دلم می خادبرم حموم زاپنی !!!میگن خیلی گرونه ...

بعد می گم نه و اینا بعد دلم می خاد برم شمال ...حوصله ی بارونو ندارم ...بعد می خام برم کویر تازه اومدم ...

بعد می خام تا سر کوچه برم حالشو ندارم !!!

بعد می گم فضا رفتنم وزن کم کردن می خاد ویه دوره احتمالا که من توش ردم ...

اصلا دنیا دیگه حال نمی ده ...

فک کنم آخرشم پروژه ی اشغال ریختن تو خیابونو باید دنبال کنم ...بعد هفته بعد ببینم برش داشتن یا همچی چیزی ...یا اینکه کلا برم تو اردبیل زندگی کنم چون اونجارو دوس دارم یا نه ...

اصلا با بچه ها بلیط بخریم بریم کیش بعد برا همه سوغاتی بیارم ...

یانه؟...

اخه چرا از اولم دوبی دوس نداشتم ................

هیچی بابا!!!!

....................................................................

اللهم عجل لولیک فرج