یک:
تبدیل می شوم ازانسان به یک گل ...
این رتبه بندی نیست ...حالتی ست که خاک به عشق تبدیل می شود!...
دو:
پیمان بسته ام با کلام الله مجید ...
حسین(ع) را نپرستم !...شاید خدای می خواهد به عشق امتحانم کند!!!
سه:
بهارگلوله ی برفی ست به جای دست های آدم برفی ...
آب می شود اگر خورشید جاندارتر شود !!!
چهار:
پیرهن آبی تورا گاه می پوشم ...نشسته امش ...
تا بوی تو عاشق کند ...مردم را به من ...
پنج:
شرق ایران پراست ازداستان های عشقی ...
آن قدرکه هند کیف می کند ...از فروش نرفتن فیلم هایش!!!
شش:
سلاله زینب و مادرش رفته اند کربلا ...
آن دست های کوچک به ضزیح می رسد و کاش یادمن!
هفت:
دفترم راگم کنم ...دیگرتورا "دوست نخواهم داشت "...
می روی از نزدیک بخوانی ..."که به این ترتیب خوشبختم یا بدبخت "...
هشت:
بازاری نداشت عشق شیرین وفرهاد ...حراج شد شعرگنجوی ده تا ...هزارتومن!!!
نه:
بچه خانواده:مامان بنزمن تو؟یالله زوت باش بده....
مادرخانواده:بابات برده سرکار...
بچه خانواده:تی؟!!!ماشین زردمو که عمو تولتم خریده ؟مگه بابا مرد نیست؟!!!
ده:
سفرکربلا ازیاد رفتنی نیست ...فاش نمی توان گفتن ...شاید داستان زیاد باشد ولی ...یک لحظه احساس می کنی خدا آن قدر دوستت دارد که پایت به کجا رسیده؟"چگونه مواظب قدم هایت نباشی؟"
یازده:
دی شب خواب می دیدم "چطور بگویم که چند سالی ست زانوانم کمترتا شده و مشکل است برایم "
بله می گفتم که الا و...که بیاو نشان شوالیه ات را بدهیم و من که میدانستم باید خم شده تاشد ه و اینها می گفتم :نه نمی آیم ...آقاجان دیگربعضی جاها که نمی شود ...اصلا یعنی اصلا و من درخواب غرورداشتم که کسی نفهمید!!!من چطور ازاین شانس بزرگ درزندگی گذشتم واین ها!!!...
دوازده:
دیدارتو را خواب نپسندید ...حسود بود ...
من چه کنم یارعزیزم ...اگرامشب دوباره به خواب نروم!!!
سیزده:
ممنون ............."امیر خیلی خیلی ممنون"
چهارده:
یک سئوال بزرگ دارم درمورد ژول ورن نویسنده ی بزرگ فرانسوی ...چون دوازده ساله بودم که همهی کتاب هاش رو خونده بودم "خود شیفتگی "
"سلا آقای ژول ورن بین کتاب های جزیره ی اسرار آمیز و چند هزار فرسنگ زیر دریا چقدر فاصله بود؟
می خوام بدونم ایشون ایده هاشون رو از اول داشتن که می نوشتن یا بعد هرکتاب ایده تازه می گرفتن؟"
خیلی مهمه خیلی ..........
پانزده:
ترامپ را به رمین چمن نمی دهند راه!!!
فریاد می زند "مورینیو"مبادا پا به کازینو بگذاری!!!جوان بد!!!