این پست شامل پانزده مطلب است
یک:
پشتم شکسته ای ...این بار عشق چیست؟
هرکس حمل می کند علائق خودرا ...تو دنیای عشقی وای من !
دو:
شربت ننوشیده ای که بدانی طعم چیست؟
درمسیر کربلا ...می دهند شربتت که بدانی راه بهشت را درست می روی !!!
سه:
کلاسم را پایین آورده اند بازحمت ...
می بینند که دیگرپایم نیست تا بالا بروم بنشینم!
چهار:
نه حسرت بوسه دارم ...نه حسرت بوسه داری ...
انقدربوسیده ام ضریح تورا که "فرشته ها "حسود شدند!!!
پنج:
بعضی ها باورکرده اند جان فروشی را ...
به نام شهدا درسرکوچه هاکه می رسند فکرمی کنند این کوچه هارا مردم فروخته اند!
شش:
به من بگو که تورا دوست داشتمت ...
آیا رقیب من مثل "ترامپ "مظلوم است ؟
هفت:
دیروز می خندیدیم ودلم وا می شد ...
چرا می ترسی؟من فقط مرده ام ...روح دل تنگ ندیده ای؟...
هشت:
ازلابه لای خشت یاس راهش را پیدا کرده بود ...
می رفت سوی بام ...رشد می کرد به عشق اسمان ....
نه:
اقای خانه:
فروختیش؟بذارید من اینو بکشم؟دیگه نمی تونم طاقت بیارم ازخونه ی من برو بیرون !!!
خانم خانه:
چه خبرته ...تموم همسایه هارو خبرمی کنی ...
بچه ست نمی فهمه ...پرایدودوس داشته ...بنزو برده فروخته ...
می خوای زیر زبونی تو بیارم ؟...
ده:
مرد سایه ای باشیم !سال ها پیش دوستی می گفت ...که برخی مردها وزن ها سایه ای هستند و بعدها فهمیدم که راست می گفت ...
ایشان اعتقادداشتند که برای عده ای باید چون سایه بود واگرکنارشان باشی ازخود بی خود شده ...
جداشده ورها می شوند وهزاربلا سرخودشان و ما می آورند وبالاخره باید حفظ حریم کرد ...
"به جان خودم راست می گفت"
یازده:
ببخشید ظهرنخوابیدم ولی به یک نکته جالب اشاره می کنم ...
خواب باید عمیق باشد طوری که اصلا خواب نباید دید!!!
ولی دکتر هرکاری کرد من خواب میدیدم !!!
دوازده:
پنجاه برابر ماه قدرت داری ...
سال هاست که مرا روی دوپا نگه داشته ای به عشق ...
آن بیچاره نیم ساعت هم انسانی چون مرا تحمل نکرد !
سیزده:
...................ممنون!"خدا خیلی ممنون"
چهارده :
لطفابرداشت بد نکنید :
آیا خانمی که به تازگی فارغ شده و بعد سال ها فرزندی بدنیا آورده باید مرخصی 6تا9ماه اش را استفاده کند؟
یا تازه مشغول به کارشود؟به اجبار؟مادری بالاتراست ودراین زمینه نمی توان خودرابا مردان مقایسه کرد ...
پانزده :
طوطیان شکرشکن شیرین گفتارآورده اند که درکتابی آمده بودکه:
ای نازنین!آینده را اصلا نمی توان پیش بینی کرد ...ولی حوادثی هستند به نام غیر مترقبه !و جالبند !
طوطیان شکرشکن شیرین گفتار ادامه داده اند که درکشورهای غربی همه اش پیش بینی ست حتی فال گیر و فضایی هم دارند و چه کس است که باورنکند یکی ازاین حوادث غیرمترقبه به گفته ی طوطیان شکرشکن شیرین گفتار..........."استقلال ایالت های آمریکا"ست..................
که بهزودی تحقق می یابد و طوطیان شکرشکن شیرین گفتار باید به این حال بخندند که "داماتو را کی اجراکند و کی نکن !!!"
نگو نگفتی که ناراحت میشم!!!