یک:
خریده ای احساس مرا به یک لبخند...
چقدر بی جنبه ...دل من فکر می کند که کجا دیده است چنین بی کلاسی ها ...
دو:
بین خدای ومن ...شفیع "امام رضا(ع)"ست ...
رضاداده که بین من و خدای عشق باشد ...رضای عشق ما...
سه:
چسب عشق را با حرارت ...کنارشکسته ها ...
این دل بدبخت باشد هم ...نیاز نیست به تکنالژی...
چهار:
بخندم شاد باشم و غلت بزنم میان افکارم ...
تو با لباس صورتی ...بنشینی روی نیمکت پارک تا من بیایم !
پنج:
باران نمی باری ...نمی خواهی که شوینده باشی ...
ببین ماهمه عاشقیم ...می آییم زیر بال تو بی چتر ...خوشحالی!!!
شش:
مزار شش گوشه ات را اشک می شوید حسین (ع)...
هیچ عطری ...هم چو عطر اشک شیعیان ...پاک نیست !!!
هفت :
تو خوابیده بودی و من بیدار تا صبح ...
چگونه شکرخدای را که تو آمده بودی از درهای آسمان !!!
هشت:
حنجره می خواند و محمد رضا بیکاربود ...
وقتی قرارست شجریان باشی ...چه بهتر ها که بیکاری !!!
نه:
خانم پراید:
تاکی مسافرت وسفر خسته شدیم ...10 سالمه تهرون و خوب نگشتم !
آقای پراید:
چقدسن و سالت و کم می کنی ...5 سال اول عمرت فقط خط راه آهن تجریش بودی ...
خانم پراید :
بالاخره معاینه فنی که می ریم !...
ده:
باید واکسن آنفولانزا می زدم ولی نزدم ...
کمی قبل تر ...باید آزمایش خون می دادم که ندادم ...
کمی قبل تر ...گل مژه ام را جدی نگرفتم ولی باید می گرفتم ...
کمی قبل ترهای آن ...باید مصرف زیاد آب برای نوشیدن را جدی می گرفتم ولی نگرفتم ...
کمی قبل قبل قبل ...باید استرس هایم را کنترل و بین یک دکتر تا دکتر بعد داروهایم را مرتب می خوردم ولی نخوردم ...
می دانید نهایت می رسیم به اینکه گاهی با هزار تومان می توانیم مشکلاتمان را حل کنیم ولی ...
می رسیم به میلیون ها تومن این جریان واقعی زندگی من بود ...درجامعه که انسان های واقعی در ان زندگی می کنند چنین بی تو جهی هایی فاجعه به بار می اورد ...
خودمان و جامعه مان را جدی بگیریم ونگهداریم ...
یازده :
ازاین به بعد بخشی داریم به نام خواب های من ...
:
دی شب خواب دیدم که فامیل مان از آمریکا به ایران آمده به تهران آن هم از ترس سیاست های "دونالد ترامپ"و می خواهد باغ مادری مان را مفت بخرد و چند روزی بماند و برود !!!ولی مگر ما می فروختیم !
خلاصه آنقدر جالب بود که نگو ...قیمت هی داشت بالا می رفت و مادرم به هیچ وجه راضی نبود ...
دوازده:
عکس تزیینی ست درضمن مترجم گوگل نام من سیده عایشه نیست ...سیده لیلا ست ...
سیزده:
بهشت را اگر تقسیم کنند از شش دانگ ...
تمام آن برسد به آن که عشق حسین (ع) را پخش می کند به جهان ...
چهارده:
...................ممنون !!!