یک :
کانون زوج گرم چشم های تو ...فرزند نمی خواهد؟
بین دنیا مراببین ...چه می شود کنارزوج تو بنشینم؟!!!
دو:
چه کنم تا مجوز بکیرد این شعرها؟...
حساب اداره جداست ...تو نمی خواهی ازاین لحاظ...
سه:
امکان دسترسی به موی تو ندارم ...
موهای خویش را می کنم ولی...تومردانه من زنانه دگر موی نداریم!!!
چهار:
سنگ می اندازیم ...گاه "حج"نیست!
من فریبکار نیستم!آن که تورا فریفت ...رفته است بفریبد دیگران ...
پنج:
سوخته ام ...شمع بیدارمانده بود ...
دل را که سوخت ...تنها بوسه ای شاد می کند!!!
شش:
مزار شش گوشه ات ...هزار هزار عاشق داشت ...
نگو که...زنده ای ...مردم نیازدارند به نوازشت ...(یا حسین"ع")
هفت:
دستگیری می کنی ازمن ...تا رد کنم دردم !
درد را اصلا چکاربامن...توبا منی بامن ...رضا جانم رضاجانم (ع)
هشت:
عاشق از عاشق بگیر سبقت ...
که این عشق اربعین می رسد به اوج ...یا حسین "ع"
نه:
صف معاینه ی فنی ست و خودروها باهم گپ می زنند ...
پراید 95:
داشتم رد می شدم ازبس تا شمال رفتم و اومدم شده 30000کیلو متر !دیگه ازجونایی مثل منم افتادن!!!
پراید 74:
وای پسرم!سپر به سپر بریم !می دونی که من همش تو پارکینگ بودم !و اصلا نمی اومدم بیرون چون چشام عیب داشت !!!
بنز 2000:
به به !پدرو پسر ...من اصلا از صحنه های خانوادگی اشکم در می آد...بابایی بیا!
بنز 2016:
بله اومدم ...آقایون صاحب اینا سوارشید ...بریم الان خانم پژو خیال بد میکنه !!!
پراید 95:
نه بابا!اقلا اینجا دو کلوم حرف می زنیم ...بشینین تا غروب طرح رو رد کنیم !!!
ده:
هوای تهران آلوده است و مدارس ابتدایی بدلیل خفه کردن کودکان آسمی در مدارس شهر تهران تعطیلی به بار آورده است ...
چند پرسش:
...آیا می توانیم مثل آموزش و پرورش افغانستان تابستان هاباز باشیم و زمستان ها تعطیل؟
...ایا می توانیم میزان پرتی آموزش و پرورش در تعلیم و تعلم را اندازه گیری و ازتعجب شاخ دربیاوریم؟
...آیا می توانیم تا 24 ابانماه شوفاژهارا روشن نکنیم واز آفتاب زیبای شهرتهران درجهت گرم کردن استفاده کنیم ؟
...ایا می توانیم ساعت نه وسی دقیقه ی صبح تا ساعت دومدارس را باز نگه داریم تا فرزندانمان که تا پاسی ازشب دارند اطلاعات موبایل شان را می جوند راضی نگه داریم ؟
...ایا می توانیم نیروی خوشگل شیک پوش مهربان با آخرین مدل خودرو خانه درمنطقه دو استخدام کنیم با حقوق پایین تر از دو میلیون ؟
...ایا می توانیم بیمه هارا کلک بزنیم ودرحالی که همه ناراحتی قلبی و عروق و معده و اعصاب داریم 1روز نه سه روز را تعطیل کنیم ؟
...آیا می توانیم یک بار بطور تصادفی خودمانرا جای مدیران مدرسه بگذاریم که وقتی حرف خوب از اولیا می شنوند فکر می کنند دنیا عوض شده ؟...
ایا می توانیم از مشاورانمان درمدارس نظر خواهی کنیم وببینیم اوضاع فرزندانمان بطورکلی خوب است؟
...ایا میتوانیم این نویسنده وبلاگ را از منطفه فلان به منطقه فلان انتقال داده و جگرش را حال بیاوریم؟
"چشمک"
........................................................................
وقتی بچه ها سرفه می کنند حالت تهوع می گیرند و استفراغ می کنند و می ترسند ...
آنوقت می ترسیم که چه بشود ؟کودکان آسمی حال فردای خوبی ندارند...این را میدانستید؟!!!!
..........................................
........................ممنون که تحمل کردید !!!