یک:
من من نکرده ام که بگویم تو کیستی ...
من اززبان من ...به عشق تو ...اعتراف کرده است ...
دو:
آدم نبوده ای که به هوشت مغرورهم شوی ...
"آدم به یک سیب "شاید "دانست فیزیک چیست !"حوا بهانه بود!!!
سه:
ستاره ها لیاقت دوش تو...ندارند!
می روی مدافع حرم زینبی ...که می شوی "شهید "...
چهار:
خیال کن مه من مرده ام ولی ...
برای هزارسال دیگر زنده بمان تا بفهمی ...چه گفته ام!
پنج:
دیوار کنده شدو با پای خودش رفت ...
چقدر پشت تو می ایستادبا دسته گل ات ...انتظارگل داشتی ...
شش:
آلوده ام ولی هوای تو ...هوای تهران نمی شود ...
شاید به خوبی اهواز باشد ...آن هوا که برای من نفس است !...
هفت:
پیاده به سوی کربلا به وقت اربعین بیا ...
هزارهزار فرشته کنارتوست ...مبادا که تنهاشی ...
هشت :
دوست من ...دختری دبستانی ..."..."
فرداچه باید کرد ؟که او خانه است و من خانه !!!
...........................
زرنگم اسمشو نمی نویسم!
نه:
آقای بنز:
اوهو اوهو ...(سرفه)ازدست تو پراید ...تواین آژانس فقط تو کثیفی و بوی بد می دی ...
اصلا هوای آلوده تقصیر توئه ...اللهی که بمی......
آقای پراید با لهجه ی اصیل تهرونی :
تهنا من!گنگشکای خیابون پهل....ی می دونن تو مقصری ...دوتا لوله اگزوزداری عین چی ...
چوری بنزین می سوزونی اونم پشت هم انگار ما مشکل تو بل نیییم ...زکی !
ده:
آیا ما درحال تغییر ژنتیک وهمگرایی با فضا هستیم ؟آیا هزار سال بعد ما دم در می آوریم و بعلت خوردن گوشت پرندگان و جهندگان یک موجودی می شویم به نام "تمانسان"؟
(تلفیقی از تمساح و انسان )جالب نیست که بدانیم از هزاران سال قبل به اینور با وجود کوتاه ترشدن قدمان وعمرمان شکل اصلی و ژنی خودرا حفظ کرده ایم ؟
ولی دایناسورها (حالابه هردلیل مردند یا تبدیل به چیزی مثل مارمولک وتمساح )شدند؟
موجودات دوزیست ودریایی را که نگو....
"خدامارا با الگوی ثابت آفریده ...خود در قرآن می فرماید که مارا چگونه آفریده ...بخوانیم ولذت ببریم "
یازده :
خدای "محسن خزایی"شهید مدافع حرم را بیامرزد ...
دوازده :
کنایه می زنی به من که شعر شان تو نیست ...
وقتی مرا زبان ردیف است ...دندان ردیف نمی خواهم!!!
سیزده :
....................ممنون!