یک:تابیده موی تو ...روی انگشت های من ...
این دست نیست طلاست ...عشق تو ناب نیست ...؟
دو:
قسم به علی (ع)از علی جدانیستم ...
منی که "خلعت سید " بپوشم ونمیرم ...برای آل علی (ع).....
سه:
اگر به جانشینی پیمبراست (علی)...
ما حسود نیستیم !قبول کرده ایم این مسئله ی پیچیده را ...
چهار:
دستم برادر است و خود برادرم!...
درجایی که ابو لهب برادرپدراست و بلد نیست برادری!...
پنج:
درآینه پیر نیستی یاعلی(ع)...
آب چاه شکسته است که درددل می کنی ..باماه یاعلی (ع)...
شش:
به خنده خنده گویمت ...که برو ای نصیب بد!
تو بازهم به گریه ایستاده ای که تو هستی بهترین!...
هفت:
چهره درهم کشیده ای ...نمی شناسیم دگر!
من آن نبوده ام که قطره قطره جان به پای تو دادم ؟!
هشت:
خلافت مسیر کسان دیگراست وتو...
ازاول قصه امام بوده ای مثل ابراهیم یاعلی (ع)...
نه:
آقای بنز و خانم پراید به صاحبشان هردو باهم :
منو ببرید مسافرت ...من امکانات زیادی دارم ...بابا منو ببرخارجی ام ...توساکت شو من جاده رو بهتر بلدم ...بابا تورو خدا بذارمن ایرانو بگردم ...ساکت اگه تصادف کنی صاحب ناراحت میشه ...."
و صاحبشان ناگهان بلیط هواپیمارا درهوا تکان می دهد!"...
ده:
نمیدانم فرق سید اولاد پیغمبر با سایر مردم چیست!!!
آیا به عیدی (عید غدیر خم )آیا به ژن وجد انسان می رسد ...
آیا به رفتارو سلوک برمی گردد....آیا به سروروسالار شهیدان ...
بعضی در فامیل ما بودند که باید از آبی که ما می نوشیدیم ...می نوشیدند و عیدی شان را می گرفتند و می رفتند ...
به نظر من سید بودن یک مسئولیت بیشتراست برای نگهداری حرمت ائمه ...ودوستداربودن ایشان...
مبادا که این حرمت و مسئولیت را خودمان دستی دستی بشکنیم ...
برای بچه ها می توانیم خاطره ی خوبی به جا بگذاریم بالبخند که کمترین هزینه را دارد و چیزهای دیگر که خودتان بهتر می دانید ...
این عید را به شما و خانواده تان تبریک می گویم (به خصوص به رهبرمان که ایشان هم سید بزرگواری هستند)...
که نه درعید غدیر خم ...درعاشورا معلوم می شود چقدر ملت ما به ائمه اطهارارادت دارند ...
قربان این ارادتم ...
به یاد حضرت فاطمه (س)...بسم الله النور...بسم الله النورالنور ...
"مراببخشید مهمان دارم و مهمان باید بروم که این پست را زودتر می گذارم ...آها یادم آمد یک نکته ...
پول ثروت ملی ست ...سعی کنیم اگر عیدی می دهیم ...پاکتی طراحی کنیم که ارزان هم تمام شود
...
مهر به پول ؟!!!...
قربانتان سیده لیلا مددی ...