یک:
پنج کلاس و پنجاه سال استفاده...؟
خندیده ام ...که خوب شد سوادعشق ...مطرح نیست!
دو:
قانون عشق را می توان تغییر داد...
قانون فیزیک نیست که بجوشد آبش در100 درجه...
سه:
بند بودم روی یک پا ...آن یکی هم روی هوا...
دیگرم نیست بندی ...خوشحالم که اصلا می روم روی هوا!
چهار:
گرم صحبت بودی و از یاد رفته ام...
زبان تو دیگر خارجی ست ...باید ازاولم ...آغازکنم زبان!
پنج:
ستاره می ترسید که بیفتد ...
چاره اش این بود که شازده کوچولورا بفرستد زمین ...
دیگرسال هاست که شازده کوچولو روی زمین است ...
ولی آغوشش روبه آسمان شب!
شش:
سرم رابدهم ...مهدی (ع)...بیاید!
آن عشق که درسرمن است ...متعلق به جان اوست ...
هفت:
به رویا گفته ام ...بیدارشو دیگر چشم هایم را...
خودم خوابیده ام...آرامشم مرده است ...سال هایم را!
هشت:
دریا ازنفس افتاد تا رسید به من ...
زیرپاهایم ...قلقلک شد ...اما نمی خندم به این روزش!
نه:
آقای بنز:خانم پراید ...بنزین سوپر یعنی چی ؟لطفا!!!
خانم پراید:مگه دوگانه سوزنیستی ؟بدبخت بیچاره!
ده:
من ...ازسی سال پیش تا به حال بدون کلیپسم زندگی نکرده ام !...
سال ها قبل که این ها جز جرایم بود دوبار دردانشگاه ایستادم تاکلیپسم رابردارم وبعد بروم کلاس!
وکلاخلاف سنگین من کلیپس بوده!...
امروز روز دانسته ام که کلیپس یعنی ...ضمیمه!
خدایا ...مرا دچارخلاف های سنگین کلیپسی و عادات بد کلیپسی نکن ...
چون آخرین باری که داشتم می مردم ...فرصت نکردم روی تخت بیمارستان هم کلیپس ام را...
ترک کنم!