یک:
دربدرهارا ...درون خانه ها ...راه نیست ...
عاشقی هم عالمی دارد ...دربدر دنبالشیم!
دو:
رستورانای بام تهران طرفای توچال گرونترن ...یا برج میلاد؟
میخام یکی بخرم ...
چون خیلی دیگه دارم ...شعرمی گم!!!
سه:
بلندای سرو تو...باقی ست...
حتی اگر بهارشهیدان شود زمستانی ...(مدافع حرم)...
چهار:
کناردست تو ...راننده ام اتوبان را...
چه خوب که جاده ی عشق ...پیچ ندارد...ای یار!
پنج:
سوزن دارد گرامافون ...برای پخش صدا...
خدا...ببین گلوی من تیرخورد ...صدایم عالیست!
شش:
سال ها قبل ...کناردست حسین (ع) یک ابوالفضل بود ...
چه مردها که بخواهند جای او باشند؟...یک دنیا!
هفت:
آیا سیستم جهانی ...بعضی جاها روی حقیقت می چرخد؟
دیگر "گیت" هاعادی شده طوری که واقعی بنظر می رسد ....
بیچاره نیکسون با "واترگیت"!
هشت:
پنج روز آفتاب ندیدم...
جهان باپروژکتورهایش ...چشمم را کورکرد ...
شنیده ام ...گورستان ها پراست ازلامپ های فلورسنت ...
بمیرم با عینک آفتابی ؟
نه:
پراید کوبید به تاکسی...
مسافران رفتند ...
راننده ی پراید چشمک زد و گفت:
کرایه هارو گرفتی کلک...منو ببخش دیگه!
ده:
نمی دانم...نفرین انرژی منفی است و حالا چه!...ولی این را می دانم که مال بعضی ها ...
رد خورندارد...نه این که خودم سید باشم ...دل مظلوم اگرشکست ...واویلا...
یکباراین قدرت رادر خودم دیدم وشروع کردم به تقویت انرزی مثبت و دعا ...
امروز روز و الان ...اعتقاد دارم خدابصیر است ودعاو نفرین ...هردو را می شنودو بصیر است و...
عالم است ...به خود اوقسم که این دنیا برای ظالم...جای خوبی نمی شود....