یک:

در کمال خونسردی ...

روی ذهن من راه میروی...

چه افتخاری بالاترازاین...

که ذهن من ... قد مگاه شماست ...

دو:

خشم...ببری ست ...خفته درون هرکس...

چه دنیایی ...که بعضی ها...با برخفته می خوابند...

سه:

آب نشانی زلالی درادیان است...به احترام خدای...

آب های روان را... دوست بداریم ...

چهار:

اهرام ثلاثه ... برای پادشاه فرعون.

خدامی داندکه ... هریک ازما چگونه ...روبه او ایستاده ایم ....

پنج:

من ... کناردست او....

معذورم....

ازعشقی که تو به من می آموزی...

شش:

توان عشق ندارد...دلی که حسرت خورد...

هفت:

کیک سیب با قهوه تلخ...

برای سال تحویل ...

می توان تنهایی را به کافه برد؟

هشت:

سیمون بولیوار...

گاهی آزادی به دست یک مرد می افتد...

نه:

نه باوردارم ... دوستم داری ...

نه باوردارم ...دوستت دارم...

رابطه هایی هست ...

که بتورشان نداریم !

ده:

بیگ بنگ...

صدای تشکیل جهان...

کهکشان را به سکوت کشید ...