یک:

سرباز جنگ تو با دیگرانیم ... که قلب شان ...

برای تیر خوردن از من و تو ... آماده است !

دو:

باران توی چشم تو می رقصید و آتش زیر پایش ...

آتش گرفته ام که درون چشم من ... خشک سالی ست!

سه:

بوی کیف تورا قورت می دهم وقت باز کردنش!

عطر تن تو فراوان!...انگار آغوش است!

چهار:

دستم را توی فیلم گرفتی و شهر باور کزد ...

که ظالمی مثل تو ...حامی بیچارگان شهر شده!...

پنج:

سوراخ جوراب ابر ...

توی خواستگاری!

هیچ اشکالی نداشت!...

فقط بوی باران گرفت مجلس و ...دختر قبول کرد!

شش:

مزار شش گوشه ات کمان وتیر است برای جنگ ...

جنگی که با ناباوران عشق ...هزار سال  ...می خواهیم!

هفت:

وجالب است که تو دیدنی نیستی!...

گاهی پرده ها را کنار می زنم وبه عبور عابری که با پای سنگین می رود شک می کنم ...آیا توئی؟

گاهی صدائی از خیابان می شنوم که دارد ترانه ی مورد علاقه ی مرا می خواند ...شک می کنم ...ایا توئی؟

گاهی درذهنم شعری عبور می کند و جریان غلیظ دیدار و خداحافظی را بیان می کند ...آیا توئی؟

گاه دارم می میرم و زندگی دارد از میان جریان رگ های من عبور می کند و ناگاه حسی غریب مرا به زندگی وا می دارد ...آیا توئی؟

...............

تو غم بزرگی هستی!آن غم که تا می آید اشک شود ...یک جریان خنده دار بیرونی نمی گذارد!

آن اندوه که باورکردنی نیست و غروب روزهای تعطیل مرا خفه می کند ...

..........

تو موهای مشکی داری و چشم های نیمه باز زیبا!تو قد بلند داری و چهره ات شبیه هنر پیشه های دهه ی هفتاد است! تو نه جوانی نه پیری نه پولداری ونه نیاز مند !از موتور پیاده می شوی و توی پورشه ات دنبال سوئیچ پرایدت می گردی و ...عاشق پرایدی!...

.................................

وجالب است که تودیدنی نیستی!

توی کله پاچه فروشی ها (که مزخرفترین غذای دنیاست)یاد بیف استراگانف می افتی و دلت می خواهد شام قورمه سبزی بخوری ...

...................................

می دانم که تو مرا دوست داری ...می کشم دنیارا!و نامت را ته ته واژه ها بین دائره المعارف ها پنهان می کنم . می کشم دنیارا!و تصویرت را توی جائی از ذهنم ...توی خلوتی می گذارم که هیچ دادگاه تفتیش ذهنی نتواند فکرش را بکند !...

.......................

همین طور تاریخ می گذرد و من به ریش کنجکاوان می خندم!که توی عکس ها توی نوشته های من می گردند و می گویند :این؟ نه این؟ این؟ نه بابا!

وبعد در نزدیکترین نزدیکترین جا به خودم با تو خلوت می کنم ...

عزیزمن!

....................................................

هشت:

ترومپ!

یک سیب در اسمان صد غلت می خورد ...

تا بیفتد ...

نه:

پراید:

ای مامان!دندونم خیلی درد می کنه!جوش شیرین داری ؟

مامان بنز:

این موقع شب آدم شدنت گرفته؟برو روانشناس!

پراید:

مامان !باورکن!باورکن!

بابا پژو:

چی میگی؟چون تو از اون خودروهائی که قیمتشون از جون آدمیزاد کمتره!همش باید فک کنی آدمی؟ دندونت کجا بود؟


"تتتتتتتتلللللللللللللق"!


پراید:

بابا چیکار کردی؟دندنم خوب شد!

بابا پژو:

هیچی!خودکار لامبور گینی رو از باک بنزینت در آوردم!

ننه خاور:

جل الخالق!این که صداش تلق بود؟

بابا پژو:

 حالا دیگه!

ده:

رهبرم ...

صداقت و ایمان و چشم های مردم ایران ...

هزار سال عشق رهبری ...هزارسال قدرت ایران ..."زنده باد"

یازده:

چقدر خوب است که انسان قدرشناس باشد و چون خودم این را می گویم اکنون می خواهم باشم ...

دراین ( مقال مکان پست وبلاگی و...)می خواهم از کسانی تشکر کنم که صادقانه( نمی گویم) حمایت ولی دلم می گوید پشتیبانی اشان درده سال نوشته های وبلاگی حس کرده ام ...

تشکر می کنم از :

اساتید و دانشجویان دانشگاه ها (ایران و خارج)که بی دریغ با من همراه بوده اند ...

از غیر پارسی زبانان و پارسی زبانان از کشورهای چین . ژاپن گرفته تا پاکستان و افغانستان و تاجیکستان که درهر موقع از شبانه روز که نوشته ام ...به دیدار آمده اند ...

از وبلاگ نویسان قدیم و جدید و دوستداران نوشته های وبلاگی و ادبی از دوستان بلاگ دات ای ار همچون وبلاگ ویار تکلم و همچنین نویسنده محترم سرکارخانم نسرینا رضائی ...

دوستان بسیار و همکاران محترم و درنهایت کسانی که این وبلاگ را درلیست عاقه مندی های خود قرار داده اند ...

هم چنین از هنرمندان گرامی از رشته های مختلف که گاه حتی بازبان تلخ فردی مثل من ...سکوت کرده اند ..ودوستان صداوسیما...

یک تشکر ویژه از فضاهای مجازی وبلاگی ایرانی و غیر ایرانی دارم که نام بعضی هایشان برایم حتی آشنا نیست 

از گوگل یاهو و بقیه ی شبکه های دسترسی به خصوص ایرانی ها پارسی جو و موتور جستجوی یوز ممنونم

از فضای وبلاگی پرشین بلاگ بلاگفا میزبان بلاگ لاگر وبلاگ اسکای و بقیه متشکرم 

ودرنهایت مخلص بچه های صبور بلاگ دات ای آر هستم که شبانه روز زحمت می کشند...

وافسران جنگ نرم و دوستداران فضای پاک مجازی ایران که درده سال تلاش خود خواسته ام شاهد زحمات بسیار آن ها بوده ام ...

اگر دوستانی را از قلم انداخته ام ببخشید 

سیده لیلا مددی 

........................

شعر تیتر : روزبه بمانی


تصاویر پرنده ها و حیوانات (مثلا) خنگ!!!