در نوشتم نامه ای از سوی خود ...سوی شما !
در نوشتیدم که امکان ملاقات حضوری ...هیچ ! نیست!
دو:
من در فراسوی نور لامپ!...
آن بالا گوشه ی تراشه های سقف می خوابیدم!
وهیچ کس به یک مارمولک کوچک !اهمیت نمی دهد!
حتی اگر آنقدر عاشقانه بمیرد !
که فردایش پیدایش کنند و بگویند:
اوف!بالاخره موذی فرار کن هزار ساله مرد!
سه:
فرا کردم از غفلت شب و هر شب کار من این است ...
پناه بردن من به اغوش اسمان تاشب ...به یک دلیل بس است!


چهار:
روز خراب شدن داستان عشق من 29 بود!
چه فرق می کند کدام ماه؟ان عددکه مثل سن من هرگز به 30 نرسید!
پنج:
ای واه !یوسفم!اگر فراموشی تو دائمی شود!
پس من کجا بگویمت که تو لباس من دریده ای ؟...!!!
شش:
مزار شش گوشه ات جای کریمان اهل بیت(ع)...
این هفته غمبارترین مرقد زیبا ...کربلاست ...


هفت:
برگه ای پشت در زندان من افتاده بود:
آه لیلی!دوستتداشتم و زندانیت کردم ...
ولی !
علت مرگم خوردن "کلید " قفل زندانت نبود!
هشت:
ترومپ!
ماشاالله چاق می شوی ولی ...!
درسن ما تپلی افتخار نیست!
نه:
مامان بنز:
بچه ها دستمال اشپزخونه...اون آبیه که تازه خریده بودمش رو ندیدید!
بوگاتی:
مامان جون !یکی آن لاینه دارم سفارش می گیرم !بهم اس بده!
بابا پژو:
بنزی جون!باورکن دیرم شده دارم سفارش می برم نارمک!
پراید:
اه ! مامان !اون دستمال ابیه مال تو بود؟جایزه بردمش برا یه خانمی که بالای 300 هزار تومن خرید کرده بود!به عنوان روسری!
ننه خاور:
بذار نگا کنم!بنزی جون!یه چی ایی بود بهش می گفتیم پاک فوم!بیا بسته از کانادا دارم!
مامان بنز:
خدایا!من چطور آدم بشم؟!!!


ده:
رهبرم ...
سرخ است گونه های ما و رنگ پرچم هم ...
درحد عشق ورزی ...
خون بازی می کنیم...


یازده:
پشت بلیت بخت من نوشته بود : باطل است !
من نشسته بودم و انتظار برد!ولی ...سواد نداشتم!

دوازده:
دوستان گرامی از تمام نقاط دنیا ممنونم به خصوص از کشورهای آفریقائی مثل کنیا کامرون افریقای جنوبی مصر و سایر کشورها ...از اون طرف از کشورهای فارسی زبان مثل تاجیکستان و افغانستان و پاکستان و کشور آذربایجان و قزاقستان و قرقیزستان و ترکمنستان و اوکراین و بلاروس و ارمنستان کلا کشورهای همسایه بعلاوه ترکیه که بعضی کشورها هم اینجارو به خلاف ساعت ما شبها می بینند ....ممنون ...
واقعا لطف می کنید و زحمت می کشید


 این عکس ها به جز اولی همه از طبیعت زیبای کشورم ایرانه ...جاودان ایران...