یک:
نور خرابات چه دیر امد ومن ...
درشناسایی تو ...تفاوت بین ماه و دایره زنگی را ندانستم!!!
دو:
تدبیر ندانستم که بعد دیدن تو ....
مردم از قلب و بعد سال ها بلد نیستم ...زندگی !
سه:
چه حالی بود که بین پائیز و زمستان جدایی افتاد ...
بگذار سرما بیاد !
مگر چه می شود که بدانند بین تابستان و پائیز چه سردی ها شد!!!

چهار:
درخلوت من پای گذاشتی ای شمع....
شرمنده از آنم که نو رماه از خاطر من رفت ....
پنج:
ای کلاه شب!سردم نیست!
فقط با اجازه ی خورشید امشب بامنی!!!
شش:
مزار شش گوشه ات را پاک پاک پاک ...
هیچ الودگی نیست ...همه غسل شهادت داریم ...


هفت:
بوسهی تو ای مار رود ...نمی نوشم و صد سال ...
از تشنگی اگر به خود بپیچم ...حلال من!
هشت:
ترومپ!با دست اگه دنیارو گرفتی ول نکن ...
اگه ما بیفتیم بهرحال مجبور میشی ...خم شی!!!
نه:
بوگاتی:
پراید پاشو بریم بابا پژو ناراحته...
بابا پژو:
نه!دخترم!چرا ناراحت باشم...امتیاز خودمو نفروختم؟دوتا دوتا زن برای پراید نگرفتم؟
دیگه چی می خای پراید از جونم برو!
تیبا:
بابا می خای منم برم؟این چه رفتاریه با پراید داری؟
ننه خاور:
پراید جان الان بری به نفعته!
مامان بنز:
دارین پراید و از این خونه میندازین بیرون؟
همگی:
تو خوب شدی؟می تونی حرف بزنی؟وای خدای من؟
مامان بنز:
پژوپاشو دست ننه بابا تو بعد چهل سال از زندگی من ببر بیرون تا دهنمو باز نکردم پاشو!
بابا پژو:
بنز...این برای خود پراید لازمه!
مامان بنز:
لازم نکرده!دوروز اختلال چی چی چی چی گرفتم به بچه گفتی باباش یکی دیگه ست ...پاشو!
باباپژو:
نمی رم!
مامان بنز:
بیا!دکمه ی خطر زیر میز ناهار خوری رو زدم ...الان بادیگاردام میان تو!
وناگهان:
سه باشگاه رفته به نام های عزت و قدرت و نصرت می آیند تو!
بابا پژو:
ایناکه آدمن؟
مامان بنز:
بله خوب!با این خونواده که تو درس کردی سه تا آدم هیکل سوارت میشن تا حالت جا بیاد ...
ببینی خودرویی یا ادمی!!!

ده:
رهبرم ...
نگذاشتیم که بگذرد خیال های رویایی ...
حتی از سر دوستانی که ...
از دشمن بدترند!

یازده:
دوست داشتم وقتی مثلا دلم می شکست یکی نازم کنه!مخصوصا و به خصوص به عنوان دختر کوچیک خونواده!
حالا دیگه کی به این حرفا نگا میکنه!که مثلا من کجای خونواده ام!!!
نمی خام بگم تنم پر تیر شده مثلا شدم رستم!
یادیگه ناراحت نمی شم یا قرار نیست بشم!ولی دیگه یه کوچولو تغییر کردم!یک کمش به خاطر سن و سالمه و یک کم دیگه اش به خاطر دردرایی که کشیدم ...که امیدوارم دشمننم نکشه یا مجبور نشه یه آنژوکت چینی تو دسش باشه روز ی ده دفه از خدا استغفار کنه"که کردنش لطف همون خداست"
حالا شایدم آنژوکته چینی نباشه ولی ...اصلا فاب اروپا باشه ...
منظورم کلی یه چیز دیگه بود عزیزان!

متن تیتر رو از جایی نوشتم نمی دونم ازکیه ...