یک:

بگذار بروم از دنیایی که تو ...درون آن نیستی ...

چون ماهی درون یک تنگ قشنگ ...بی تو بال بال می زنم !!!

دو:

چهره ات را آفتاب مثل گندم ...تیره کرد ...

من سیه رو تر زتو از بس که ...مهتاب خاموشم نمود !!!

سه:

تن تو پوشیده از لباس شکوفه بود ...وقتی که دیدمت ...

از عشق بهار پر بودی و لی من سعی می کردم کنار تو ...


چهار:

می دانم که می روم و تو حتی یک روز ...

جرات نکرده ای که بیائی و به عمرم ...اضافه کنی ...

پنج:

کوله بار تجربه ی تلخ کجا ببرم به جز فضای مجازی ...

که برای کسی دیگر احساس همدردی نمانده ....از بس که کرده اند!!!

شش:

مزار شش گوشه ات هنوز نفس داشت که من ...

کشتم درون خویش را تا تو بیدار شوی ...


هفت:

یعنی کلا بعضی ا با کنکور میلیاردر شدن اونم جلو چشم همه ! بعد یه عده تو کنکور دکترام شرکت کردن قبول شدن درس خوندن ولی با حقوق سه میلیون تومن دارن تو این مملکت می گردن ...

یه قوت لایموت دارن تو این مملکت می خورن ...

یعنی من به فیش های نجومی اعتراض ندارم ...به پولدار شدن هیچکی تو این مملکت کارندارم ...

الا کنکورچی ا !!!

هشت:

ترامپ نکند بکشندت و من بیچاره شوم!!!

اینجارا به عشق تو می خوانند من کیم؟!!!

نه:

پراید:

مامان نترس!هیچیم نشده ...فقط دفترچه بیمه ام روبده!!!

مامان بنز:

ای پسرم!چرا این شکلی شدی؟سپرت رفته تو صندلی عقب!

بوگاتی:

دعای من بود!من از اول بابینی پراید مشکل داشتم!حالا جراحی می کنه میشه برد پیت!

پراید:

مامان پولم میدی ؟!!!



ده:

رهبرم ...

غزل غزل شعررا فراموش کردن کنارتو ...

یعنی که عشق به تو ...کاملا جدی ست ...

یازده:

یعنی می رم تا لب مرگ بعد عزرائییل نمی آد برمی گردم ...

دوباره همین طور الی آخر ...

یعنی می رم ا ...ولی دیگه چیکار کنم کلا من خوش قولم !!!

دوازده:

سر اذونی دعاتون می کنم که همه عاقبت به خیر شیم ...