یک:

تنبلی داشت پلک من ...بسته نمی شد پی خواب ...

هرچه کردم سعی بازهم باز بود ...می خواست با رویا بماند !!!

دو:

رفته بودم توی آینه ...نقش تو یک قاب بود ...

من نبوسیدم کسی را ...باز برگرد به نقشت ...جان من اعجاز کن !!!

سه:

تلخ بود و نارنج این را می دانست ...

که من دست خودرا نمی برم !!!

این کار کار زنان مصر است ...!!!


چهار:

مهدی (ع)...با زندگی ستاره ها من زمینی را چه کار؟...

مگر تو از آسمان فرود آیی وانتظار این باشد !!!...

پنج:

خندیدم که تو از کنار من با عصا رفتی ...

مادرم گفت :شاد نباش ...او از تو بهتر بود ...

این جا قبر توست ...خودت هم بی خبری ....

شش:

مزار شش گوشه ات را در گوشه ی جگر جایست ...

جگر گوشه ای هنوز حسین(ع)و خوب می دانی...

هفت:

گل های یاس اویزان از دیوار قه قه می خندیدند ...

کلاغ گوشه ای دیگر زار می زد:دیگر زمستان نیست ؟بچه گنجشک ها نمی میرند؟


هشت:

کل جهان را جنگ برداشت و دو تن در کلوب می گریستند ...

ترامپ و دخترش ...که پشت در کیم جونگ اون را نگه داشته بودند !!!

نه:

بنز:

ای بابا ...پراید باورکن من پشت سرت نگفتم و نمی گم ...تو خوشگلی که باهات ازدواج کردم ...

پراید:

آره به مامانت گفتی کاش با پزو 206اینا وصلت می کردیم ...فقط 100میلیون دماغشو عمل کرده !!!

ده:

برای اینکه رتبه شغلی بگیرم و 300 هزار تومن !!!یه هویی به حقوقم اضافه بشه باید نمی دونم 400ساعت 40 ساعت ضمن خدمت داشته باشم و معدل ارزشیابی ام باید بین 100باشه نمی دونم اینجوری می گن ....!!!

خوب عزیزمن بگو نمی دم یا به دوتا قشنگ می دم ...من بیچاره که یه ساله تو مرخصی می رم مدرسه و باید یه سال مرخصی داشتم ولی رفتم مدرسه و به هزارو یک دلیل ...بیمه قشنگ و تر و تمیز یه پرونده ی منو مثل هلو گم کرد از کجا برات بیارم ؟نه من صدتا مثل من ...اصلا کلاس ضمن خدمت هست ...؟یکی بود که دیر به ما گفتن و اصلا پذیرش اینترنتی هم نشدیم ...چرا این طوریه که بعضی ا بیخود جلوان و بعضی ا مثل ما بیخود عقب؟داستان مام برا خودش داستانیه...

تو ارزشیابی برامعلم نمونه ...تحصیلات با دو امتیاز فرق جگر آدم رو کباب ی کنه ...وقتی از لیسانس تا فوق لیسانس 10 میلیون توفیر داره و از فوق لیسانس تا دکترا 70 میلیون بعدشم امتیاز تالیف یکه و ضمن خدمت 25 ...مثل اینکه به طوطی بدی 25 و به آدم بدی 1!!!تقدیر نامه رو که دیگه نگو یعنی بعضی ا کم مونده از یه جاهایی یه چیزایی رو کنن که اصلا می خوای زمینو گاز بزنی ...

دست کل امور تقدیر نامه ها درد نکنه ...بعد چند نفر میان بالا و سر بیست و چند صدم چنان مدارکی رو رو می کنن که اگه خود وزیر از اونا داشته باشه من بعید می دونم!!!

"درکل از صمیم قلب به همه ی همکارایی که قراره روز معلم نمونه بشن تبریک می گم و نمی تونم حسادت واقعی ام رو برا گذشتنشون ازاین همه مدیر رتبه عالی ندید بگیرم !!!

افرین !!!

"جدی جدی تبریک اینا شوخی بود ...ما که می دونیم نمونه های واقعی همینان!!!واونایی که خدا میدونه خدامیدونه خدا میدونه کیاان "الهی شکر !!!


یازده:

یادم نبود که وفات خانم زینب علیه السلامه"

طاقت و صبر به پای تو آمد یازینب (س)...

که ما نمی توانیم دگر ...گریه بکن ...

و چقدر درد که نمی توان گفت وروز عاشورا ...صبر زینب نمونه ندارد حتی از بابت مریم (س) ...

که اشک است و بالاخره می آید ...."تسلیت "...

دوازده:

ممنون ...