یک:

دیروز بود که عاشق تو بودم و امروز اسیر عشق دیگری ...

از من چه بر می آید ؟زین پس همین است...

شهر درانتظار من ...نفر نفر!!!

دو:

سرد بود رنگ چشم تو و با کاغذ دیواری چشم من نمی آمد ...

دلیل جدایی ام این بود ..."ست شدن رنگ چشم ها و خودرو ام با هم"!!!

سه:

جگر کباب می شد و من در "بره ی زبل "...

نشسته بودم و منتظر سیرابی و جگر!!!


چهار:

گلوی عشق مرا بریده ای "قیچی"...

که خون شعر سپید است و دیدنش ممکن!

پنج:

تن پوش سیاه شب ...مرا ترساند ...

تا صبح نشستم که خورشید بیاید و مرد سیاه پوش برود !!!

شش:

مزار شش گوشه ات مرابرد تا خدای ...

نمی دیدم جزاودیگری ولی تو بیدار بودی ...یاحسین(ع)...

هفت:

سلام یا سلام امام رضا (ع)که انتخابم کردی ...

بین مردم شهر ...من خادم ...چوشاهزاده ها می گردم ...

هشت:

ترامپ از مملکتش خارج شد و همه نفس کشیدند ...

کاخ سفیدهم به تعمیر دبلیوسی ها پرداخت!!!

نه:

مامان بنز:

پراید جان !بیا بریم فرودگاه دایی جگوارت داره از خارج می آد ...

پراید:

با بوگاتی داریم می ریم نهنگ عنبر دو.

مامان بنز:

مگه تو دهه شصتی هستی ؟من وبابا پژوات باید بریم !!!

مینی بوس:

آره جون خودت !!!


ده:

رهبرم...

کشیده ای مرا به سمت خویش و این از هنرهای تو نیست!!!

گذشت از عمر من و "بینش اجتماعی ام"عشق تو شد...

یازده:

اعتراف می کنم که چند قسمت از سریال های تاریخی ترکیه را دیده ام . الحمدالله که ما چنین حرمسراهایی نداشته ایم!!!و چنین بانوانی در تاریخ ایرانی اسلامی ما نبوده اند ....

.......................................................

بعیر از پیامبر بزرگمان و ائمه علیهما سلام شخصیت هایی بوده اند که درتاریخ "ایران"قابل توصیف نیستند ...

...............................................................

یکی از آن ها نادرشاه افشار ...علیرغم دیوانگی در کهولت سن!!!چنان قدرتی داشت که ما چون بریتانیای کبیر درهند ناهار و شام می خوردیم !!!

..........................................................................

البته این را نمی خواهم با فجایع تاریخی یکی کنم ولی اصل صحبتم حضور مردان درتاریخ است ...والبته دوران قاجار که همه پادشاهان آن دوره را تقبیح می کنند ولی باز هم از لحاط ترویج مذهب شیعه عالی عمل کردند حالا مثلا در گوگل سیبیل زن های ایرانی یک متر هم باشد ...وقتی پادشاهان ایرانی حتی با حضور در اروپا بدلایل مذهبی با بانوان اروپایی زیبا برنگشته اند ویا حداقل تاریخی که من خوانده ام ...چنین حضوری را تایید نکرده است ...

.....................................................................

حالا با من دشمن نشوید که حضور زناند کم رنگ بوده است و فلان ...

خیر درهمین ماجرای شکستن قلیانها در دوره ی ناصری به خاطر افزایش قیمت تنباکو ...گروه فشار زنان دربار را بسیار مهم می گرداند ولی توجه داشته باشید که دردوره ی عثمانی خانم ها ماشاالله ...

.....................................................................................

دوازده:

درمورد یازده باید بگم که بله!

دوستون دارم و چیکار کنم همینو بلدم که بنویسم!!!

اگه می تونستم هوای آلپو با هوای اهواز عوض می کردم ...


..................................................................