یک/

وقتی که آبی بودم 

                 قطره قطره ؛ توراکه می دیدم 

آسمانی که به پایم نمی رسید 

          مدادشمعی خوبی که از تو قرض گرفته بودم

       دیگر. نمی خواستم ؛ رنگ دیگری باشم 

حتی بنفش !

 

دو/

میان برزدم 

ازمیان تمام واژه ها

و می خواستم خودم را رها کنم 

ازجمله کلیشه ای " دوستت دارم" 

یکهو

بین دوقهوه

بین دوشکلات شیری 

گفتم:

مرا برای شستن قلم موهایت می پسندی؟ 

لبخند؛ لبخند؛ لبخند

 

 

سه/

می بردمت 

          و قلبم تپش داشت 

          تاحدمرگ ؛ که سالم برگردی

پشت ابرها 

پشت پشت کوه ها 

پشت درختان بلند 

          آه؛ زیبا

                فقط یک ثانیه باتوبودن 

                                            تامرگ مرا می کشت!

 

 

چهار/

بوی یاس ها 

می پیچید درون خانه

کنار پنجره ها

انگار برای نجات فریاد می زدند 

آن بیرون

ابستگاه مترو ؛ همه می دوند 

کجا درون خانه ای تاریک تاحدنجات یاس ها ؛ مهم است؟

 

 

پنج/

شک می کنم به باران که باریده؟

چرادیشب خنک بود؟ 

چرابوی خاک نمزده می آمد؟

شک می کنم 

وقتی هوا آنقدرتمیز نیست 

ومن هنوز بابوی سیگارهمسایه درذهنم کلنجار می روم 

کاش هوا باریده باشد!

 

 

شش/

مزارشش گوشه ات را یا حسین (ع) طرفدارم 

به عزت علی اصغر(ع ) و زینب (س) و عباس (س) ات .