یک:
ترانه را می خوردی و سکوت خون گریه می کرد ...
ناگهان موسیقی پاپ لباس سنتی پوشید و چلوکباب مزه داد...
دو:
نفس تو بوده ای ...هستی و خواهی بود ...
مگر خدای بگیرد از من عشق ...نفس را برای خود ...
سه:
کلاه کوه ...برداشته خواهد شد ...
بگذار افتاب جنون ابر بگیرد ...


چهار:
فردا کلوچه خورد و امروز دبل چاکلت ...
پری روز باردار بود ...قسم خورد با این دو دیگر به دنیا نیاید !!!
پنج:
به نسیم حضور تو سوگند ...عاشقت هستیم ...
چنان که نیفتد ...پرچم امامت تو ...از دست ماو من ...
شش:
مزار شش گوشه ات تحمل اشک های مرا نداشت ...
آمد و آمد ...تهران که در خواب بوسیدم ...پایش را ...!!!


هفت:
چشم هایت گربه بود و روی دیوار کنار یاس ها خواب بود ...
پرید ...
دید من با پیرهن سپید دارم می روم ...
چنگ زد و پیراهنم دریده شد !!!
هشت:
ترامپ سیگاررا ترک کرد ه بود و خوشحال ...
ناگهان از انتهای جت جنگی چنان آتشی به ریه هایش منتقل شد به مدت 100 سال ....
نه:
پراید :
مامان مامان ...جورابام کجاست دارم میرم اداره !!!
مامان بنز:
پسرم تو خودرویی جوراب لازم نداری ...قرص قرمزاتو خوردی ؟!!!
پراید:
اسم جورابم بیزنه !!!الان صداش می کنم خودش می آد !!!


ده:الان متوجه شدم که دراستان گلستان یکی از معادن زیر زمینی دچار مشکل شده و هنوز کارگران معدن دچار مشکل هستن ...
انشالله که مشکلی نباشه و به خیر و عافیت تموم شه ...
دعا کنیم ...
یازده:
دوس داشتن گناه نیست ...
آن قدر که تنفرو بد دلی گناهه ...
دوازده:
"زهلم گتمیش "دوست دارم !!!