یک:

فرار دست های تو ...از دست های من ...

غرور باعث شد ...برایت دستبند هم بخرم!

دو:

درتیره گی چشم های تو ...نور انداختم ...

خورشید از پس پرده ؛...روز روز چشم تو بود ...

سه:

اگر بیداری به خاطر نخوابیدن نیست ...

بیداری ...چون از شادی خوابت نمی برد ...

چهار:

برای کلمات پیچیده کسی پول نمی دهد ...

من شاعری هستم که بلدنیست ...رک و راست بگوید:

" دوستت دارم"!!!


شش:
مزار شش گوشه ات عشق شیعیان ...
آماده اند جان بدهند برای دیدارها ...
هفت:
ما درسعات انتظار شما ...خوش بختیم ...
بعضی معنای سعادت و انتظار چه می فهمند...یامهدی(ع)...
هشت:
ترومپ!
دیوار می کشی ...چین هزار سال پیش کشید ...
دریغ!مغولان از رویش پریدند و ...دنیا عوض شد!!!
نه:
مامان بنز:
پراید بیا با حوله خشکت کنم !زیر بارون خیس شدی!
بوگاتی:
نه مامان!موهاموانگارژل زدم!خوش تیپ شدم!
بوگاتی:
خوش تیپی رو می خوای چیکار کنی؟تو خیابونای تهرون!!!
مامان بنز:
وا تو خوش ات می آد شوهرت هپلی باشه؟
پراید:
مامان بی خیال!نون سنگک خریدم گذاشتم تو سفره!ولم کن دوروزه هی قربون صدقه ام می ری!
ننه خاور:
یعنی باور نمی کنی؟
پراید:
نه!
ده:
رهبرم ...
          اگر عشق ولایت رسوائی من است ...
بگذار بگویند باز رسوائی لیلی ....

یازده:
مجبور شدم یه جائی یه واقعیتی از زندگیمو که به کسی نگفته بودم بگم!ممکنه فک کنن من دیوانه ام!ولی ...یه جائی ام ممکنه فک کنن عاقلم!چون هیچ دیوانه ای خودش رو دیوانه نمی دونه!" من سالمم"!!!
یه جتئی هفته گذشته اشکم دراومد ...قسم به خدا که بیهوده!فقط اگه توهینی می خواهید بکنید شان خودتونونگه دارید ...
بیش از حد به خاطر یه دیونه یه بی انضباط یه آدم بی مسئولیت جلو برید از نظر شخصیتی زیر سئوال می رید!!!
گفته باشم نگید نگفتی!!!
دوازده:
همدیگه رو می بینیم!!!وقتی خیلی خیلی شادم!باورکن عروس!!!



چهارده:
دوستون دارم " از طرف جو گیر"!!!