یک:
بریده ای نگاه من ...از دو چشم خویش ...
آفرین!
چنین عکسی نمی رود از خاطرات من!
دو:
بوسه هائی با رنگ دیگری روی رز سفید....
...: آبی چرا؟!!!
سه:
خزیده زیر پلک های من اندوه ...اشک نیست؟
از بس که زیر لب خنده آمده...خسته ام!!!
چهار:
شلیک کن که دیگرم از مرگ هراس نیست!
من را که کشته اند ...!جسد می کشم به دوش!


پنج:
ای آبی سیاه!
                    دریای ناآرام خشمگین!
                                                   مرا ببخش!
که روی ساحل ها ...
                        با عشق تو ...
" طوفان ها" کرده ام!!!
شش:
مزار شش گوشه ات را مزار خدا نمی دانم...
یکبار یا حسین(ع)...هزار بار خون خدای زنده می کند ....
ده:
رهبرم ...
انگار عشق ما شوخی نبوده است ...
دیگر جاهلان هم پی برده اند ... نیست!!!
یازده:
دارم فیلم بادیگاردرو از شبکه سه می بینم ...
خیلی ها درجامعه ما بی شغل اند ...هیهات از بی نامی و بی کاری ...نه...!" حاج حیدر"!!!


دوازده:
از تمام دوستانم  متشکرم ... به خصوص بچه ها "خودشون می دونن براچی "... قلب منید!